Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ricojoreen schreef:Ik ben net terug van mijn 5 daagse kampeer-/roadtrip door Duitsland, bij mij wou ook niemand mee, dus ook maar alleen gegaan... Moet zeggen dat ik het heerlijk vond in mn eentje! Natuurlijk is mijn sup ook mee geweest en heb ik gesupt op de Eibsee tussen de bergen, de mooiste plek in Duitsland die ik heb gezien! En het water was kraakhelder en niet te koud![]()
![]()
Zeker een plek waar ik nog een keer naar toe wil!
[ [url=m/68c0HC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ky6Acm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tYlUY3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PywYKC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Billy schreef:Supseizoen begint weer bijna, ik woon in een klein dorpje met op 300 m een haventje. Ik wil er dus 1 aanschaffen. Ik ben eigenlijk van plan om van de week naar de wakestore te gaan. Ik wil graag de aqua marina fusion bekijken maar ze hebben ook stardupp. Iemand tips? Is dit een goed adres?
Billy schreef:Supseizoen begint weer bijna, ik woon in een klein dorpje met op 300 m een haventje. Ik wil er dus 1 aanschaffen. Ik ben eigenlijk van plan om van de week naar de wakestore te gaan. Ik wil graag de aqua marina fusion bekijken maar ze hebben ook stardupp. Iemand tips? Is dit een goed adres?
Mama3 schreef:Billy schreef:Supseizoen begint weer bijna, ik woon in een klein dorpje met op 300 m een haventje. Ik wil er dus 1 aanschaffen. Ik ben eigenlijk van plan om van de week naar de wakestore te gaan. Ik wil graag de aqua marina fusion bekijken maar ze hebben ook stardupp. Iemand tips? Is dit een goed adres?
Wakestore is zeker een goede winkel. Ze geven goed advies, vraag dat ook zeker. Dan weet je zeker dat je thuis komt met het type sup wat bij je past.
Ik wil er in april nog eentje aanschaffen. Eentje om mee te touren en dat zal ook een stardupp worden.