Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Denise_ schreef:Mijn vriend is na 150+ keer testen (hij is gestopt met tellen) voor het eerst positief getest afgelopen vrijdag. Hij is gevaccineerd + booster. Klachten: Flinke verkoudheid en weinig energie. Slaapt veel. Ten tijde van de test (teststraat op zijn werk) had hij een opkomende keelpijn.
Ik ben die dag dat hij me belde met de uitslag naar huis gereden, zelftest gedaan en kon ook nog bij GGD terecht voor PCR. Beiden negatief. Ook gevaccineerd + booster. Ik heb verkoudheidsklachten, maar mild. Nu, twee dagen later, is mijn zelftest nog steeds negatief. Morgen voor de zekerheid weer PCR, nog steeds milde verkoudheidsklachten.
Misschien heeft hij corona + verkoudheid en heb ik alleen ook zijn verkoudheid.Ik zit met mijn afweeronderdrukkende medicatie in een risicogroep, maar ik heb de corona dus nog niet opgepikt terwijl ik toch echt het bed met hem deel.
Eapy schreef:Hi iedereen, ik twijfelde op welk topic te reageren maar ik denk toch dat dit het meest passende is.
Ik was eergisteren aan het lunchen met mijn ouders van midden 60. Had ze van tevoren een knuffel gegeven. Ik had alvorens de lunch een zelftest gedaan voor de zekerheid en deze was negatief.
Aan het einde van de lunch krijg ik een mailtje dat mijn collega waarmee ik zeer dicht heb samen gewerkt (ook samen in de auto gezeten etc) positief is getest. Naja kan natuurlijk gebeuren, hartstikke rot... maar nu maak ik me ontzettend zorgen. Er zaten wel een aantal dagen tussen, dus de incubatietijd zou al verstreken zijn. Ik ben daarna nogmaals negatief getest maar ontwikkel nu (24 uur later) lichte keelpijn. Ik maak me super veel zorgen dat ik toch besmettelijk ben geweest en dus mijn ouders heb besmet. In principe zijn het super gezonde mensen... maar toch.
Is er iemand hier in deze leeftijdsgroep die na dubbele vax plus booster (want dat hebben mijn ouders en ik allebei) ziek is geworden? Hoe was dat? Of ken je iemand die omicron heeft gehad na de booster? Verliep het oke...?
margreet4 schreef:Ben je met de zelftest negatief gebleven denies of ook positief met de zelftest? Vriend test tot nu toe nog steeds neagtief met zelftesten