Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gaucho schreef:Yep, plannen is key. Gekookt ei is ook prima tussendoortje wat makkelijk meeneemt, ik bak zelf ook vaak gezonder banana brood / muffins etc, of muffin van ei en groente. Als je iets warm kan maken groente soepje
lotthje schreef:Ik heb me net gewogen en weeg toch weer 2 kg meer. Ik zit er echt even mee en weet gewoon ook niet meer wat ik moet doen. Dus ik zit gezellig even in de put, haha. Ik ga misschien denk ik een soort gewichtsjournal kopen. En al m’n eten uit plannen, dat helpt vast. We beginnen gewoon weer en gaan kijken hoe t gaat.
lotthje schreef:Ik heb me net gewogen en weeg toch weer 2 kg meer. Ik zit er echt even mee en weet gewoon ook niet meer wat ik moet doen. Dus ik zit gezellig even in de put, haha. Ik ga misschien denk ik een soort gewichtsjournal kopen. En al m’n eten uit plannen, dat helpt vast. We beginnen gewoon weer en gaan kijken hoe t gaat.
MarlindeRooz schreef:gribaldi schreef:Als je meer gaat verbranden (meer bewegen oid) gaat je rust metabolisme wel naar beneden dus hou daar wel rekening mee.
Maar als je meer spieren krijgt door krachttraining dan gaat je metabolisme in rust weer omhoog en verbrand je meer kcal met niks doen.
Hier gisteren netjes gegeten en weer veel gelopen. Als ik heel erg trek heb in snaaien dan wil ik nog wel eens een beker warme chocolademelk nemen. Beter dat dan een reep chocola of een zak chips.
lotthje schreef:Ik geloof dat het bij mij vooral zit in meer bewegen, dus mijn doel vandaag wordt om een rondje te lopen buiten. En dan dat meer uit te breiden naar meer stappen. Ik eet namelijk geloof ik best normaal, ik snoep eigenlijk niet zo heel veel. T zit em vooral in beweging en (als ik chips of iets eet) portie controle. Alleen de wilskraaaacht :’)
@gribaldi
Ehh, van de week geloof ik. Heb geen idee, had wel verwacht dat t na kerst zo zou zijn maar niet dat t meteen 2 kg was.
@marlinderooz Ja die wou ik dus ook halen, ben benieuwd of t voor me werkt. Ik wou t eerst in een bullet journal doen maar dat heb ik al drie keer eerder geprobeerd en ben steeds veel te precies en het moet perfect. Pff
gribaldi schreef:lotthje schreef:Ik geloof dat het bij mij vooral zit in meer bewegen, dus mijn doel vandaag wordt om een rondje te lopen buiten. En dan dat meer uit te breiden naar meer stappen. Ik eet namelijk geloof ik best normaal, ik snoep eigenlijk niet zo heel veel. T zit em vooral in beweging en (als ik chips of iets eet) portie controle. Alleen de wilskraaaacht :’)
@gribaldi
Ehh, van de week geloof ik. Heb geen idee, had wel verwacht dat t na kerst zo zou zijn maar niet dat t meteen 2 kg was.
@marlinderooz Ja die wou ik dus ook halen, ben benieuwd of t voor me werkt. Ik wou t eerst in een bullet journal doen maar dat heb ik al drie keer eerder geprobeerd en ben steeds veel te precies en het moet perfect. Pff
Nee joh dat kan niet, dan moet je echt een overschot van 7000 kcal gegeten hebben. Is vocht, gewoon even goed drinken, veel naar de wc ben je het zo kwijt.