Water kolom ken ik inderdaad. Waar ik tot nu toe tegen aan loop is dat veel dunnere (fiets)regenjassen maar een kolom hebben van 5000. Ik zoek toch wel 15000 tot 20000 zodat ik ook na een paar uur nog redelijk droog ben. Rain legs zit ik ook aan te denken. Het zijn toch met name de bovenbenen die nat worden. Een hele broek vind ik niks en daarbij moet het ook allemaal meegesjouwd worden.
Lekker bootsiebob nog een rondje. Hier is het erg donker, trekt een buienlijn langs. als het droog blijft loop ik vanavond nog een rondje met een vriendin.
Ik ben nog met de foto's van het grotduiken bezig. Dat gaat voor lunchwandelen nu even. Maar ik zie dat ik vandaag prima had kunnen wandelen.
Faringo
Geplaatst: 01-11-21 17:23
Ik zat even vanuit m'n werkkamer naar buiten te kijken en zag dit....moest er toch even een foto van maken. Erg mooi gezicht was het,vooralsnog is het nog wel droog.
Lekker weer Dide! Bootsiebobs bij jullie dus ook maretak bossen net als hier. Ik vind het mooi. Wist je dat maretak alleen kan groeien als de lucht echt schoon is? Faringo prachtige foto, en het gaat dus zo flink los bij jullie.....
Bootsiebob
Geplaatst: 01-11-21 17:39
Wow Faringo, die is gaaf
Heerlijk Dide. Bruine benen in november, wat wil je nog meer? Hier heel veel wind
Pien dat wist ik niet Maar wel fijn om te weten! We hadden het er vorige week nog over tijdens het wandelen, de maretakken vielen hier kwa hoeveelheid erg op bij mijn familie
moonsparkle
Geplaatst: 01-11-21 17:58
Ik ben jaloers op alle met blote benen in de zon lopen foto's
gaucho
Geplaatst: 01-11-21 18:51
Gisteren nog in mijn korte broek met Urban trail straks de lange legging maar aan.
Ik had onderweg een zelfde bui achter me als bij Faringo, maar alleen een foto van de ondergaande zon gemaakt. Vond het vooral erg confronterend dat het alweer donker wordt als ik naar huis rijd…
noordje
Geplaatst: 01-11-21 19:11
Van harte gefeliciteerd Sure_lee! Geniet nog even van het heerlijke Curaçao. Mooie foto's.
Eelmo ook al zulke mooie foto's.
Jojoleinee, wat een leuke poezenfoto's.
Aparte lucht Faringo.
Ik wandel ook liever niet met regen, maar soms moet je wel. Vandaag een korte wandeling gedaan over een oude weg in Løten die van begin 1880 was.
De 'ruststeen' voor wie onderweg moe werd. De weg verbond alle boederijen met elkaar. Langs de 'nieuwe' weg overblijfselen van waar ooit een skischans was
Bootsiebob
Geplaatst: 01-11-21 19:13
Toffe foto‘s noordje. Een wandelweg met geschiedenis
moonsparkle
Geplaatst: 01-11-21 19:16
Gaaf het lijkt echt of je daar kilometers kan lopen zonder iemand te zien