Dankjewel! Heb morgen examen neuroanatomie, dus vandaag heb ik het nog druk. Waarschijnlijk komen er zondag wat mensen langs en vieren we mijn verjaardag dan nog even met een aantal mensen
Alsnog van harte gefeliciteerd. Voor vandaag heel veel succes met je examen. En natuurlijk heel veel succes en sterkte voor maandag, op naar een voorspoedig herstel
Ik heb gisteravond toen ik niet kon slapen je topic doorgelezen, toen ik het toevallig tegenkwam. Als eerste nog een belated happy birthday gewenst! Maar wat een heftig gevolg na een stom ongeluk zeg, jeetje. En dan nu ook nog zo'n uitkomst bij de laatste controle. Ik snap dat zowel je arts als jij zelf dit niet zagen aankomen nee, pff
Heel veel succes gewenst voor a.s. maandag. Ik hoop dat je snel mag gaan uitkijken naar een voorspoedig herstel. Ik denk wel fijn om in ieder geval in grote lijnen nu een plan van aanpak te hebben, ook al zal de arts natuurlijk eerst moeten zien hoe het er echt aan toe is wanneer ze gaan opereren, maar ik hoop dat het allemaal mee mag vallen/zo gunstig mogelijk gaat zijn voor de situatie en ze je goed en snel kunnen helpen. Sterkte!
leintje_
Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-22 17:35
Ik ben een beetje stil van alle reacties, maar nogmaals echt heel erg bedankt . M'n tentamens zitten erop, krijg ergens volgende week de uitslag, dus laten we hopen op een goede uitslag. Voor nu even een paar dagen niet aan school of de operatie denken, maar even ontspannen. Al heb ik morgen om 14:00u een telefonisch consult met anesthesie, dus de operatie zal wel door mijn hoofd blijven spoken, maar heb gelukkig genoeg op de planning staan om het te kunnen vergeten
Bij het lezen van je titel ga ik gelijk weer 8 jaar terug in de tijd. Mijn lieve kleine man van 11 aangereden door een opgevoerde “brommer” waarbij hij oa zijn bovenbeen brak. Dwarsdoor… 2 pennen hebben de breuk weer gefixed. Maar 2 jaren wel dik gerevalideerd. Heel veel sterkte en kracht toegewenst. We weten waarvoor je staat, is niet niks. Succes en een voorspoedig herstel!