Medische problemen na vaccinatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dinopino

Re: Medische problemen na vaccinatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 19:44

Blue-Eyes de mensen hier die vertellen wat ze ervaren hebben met vaccinaties, geven juist duidelijk aan dat ze niet anti-vaccinatie zijn. Dus uit welk bericht maak je dit op.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 21:49

My bad. Hahahahahahatsjoe is inderdaad niet tegen alle vaccinaties. Wel mordicus tegen de coronavaccinatie. Toch bijzonder dat zij dan juist al die doden tegenkomt.

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 22:04

Oh zijn we weer op het niveau van namen belachelijk maken. Maar met een kromme omweg spreek je je dus zelf tegen. Het valt je op dat ze allemaal anti-vaccin zijn, maar ze zijn het toch niet.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 22:15

Blue_Eyes schreef:
My bad. Hahahahahahatsjoe is inderdaad niet tegen alle vaccinaties. Wel mordicus tegen de coronavaccinatie. Toch bijzonder dat zij dan juist al die doden tegenkomt.

Die dus net een vaccinatie hadden gehad en aan Corona zijn overleden. Wat triest genoeg is, paar weken later en ze hadden het zeer waarschijnlijk overleefd .

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 22:21

Ik heb zelf bijzondere klachten gehad na Janssen, evengoed een vriend en vriendin ook. Dezelfde trouwens. Alle drie enorm sportief en fit.

Maar echt dagen tot niets in staat. Duizelig, evenwichtsproblemen. Vergeetachtig. Traag.

Ik noemde het de goedkoopste high ever: voor m’n gevoel was ik 36 uur stoned. En nog steeds last van bovenstaand, maar wel in mindere mate. Nu 5 dagen verder. Vriend langer, nog steeds klachten. Vriendin werkt op een stal, altijd al. Kan nu nog geen half uur lichamelijke arbeid doen.

Geen levensbedreigende klachten, maar wel bijzonder.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 22:27

Is ook bijzonder , twee kinderen van mij en veel van hun vrienden alsnog voor Janssen gegaan ipv pfizer en in totaal 10 personen totaal nergens last van. Zo verschillend kan het zijn( wel dag zere arm trouwens) jullie hebben toch niet net Corona opgelopen ?

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 01:22

Even een vraagje of iemand dit herkent:

Vriendin van mij is 2 weken geleden gevaccineerd. Sinds een week klaagt ze over extreme vermoeidheid, incl. misselijk worden van vermoeidheid.
Was voordien altijd een sportieve meid met eindeloze energie, zeker geen aandacht-trekker. Kan dit nog een bijwerking zijn van de vaccinatie als het pas na een week kwam opzetten?

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 07:54

Kan het zijn dat dr in hun systeem gewoon hard moet werken? Ik heb afgelopen week plat op bed gelegen (nu 2 weken na eerste vaccin), omdat ik een ander virus heb opgelopen. Mogelijk toch vatbaarder door dat mn imuunsysteem al aan t werk was, of vatbaarder door stres...

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 08:45

Ik heb ook wel ff last gehad hoor van de enting. Erg moe. Gelukkig nu na 2,5 week weer aardig ok :)

Wat wel heel opvallend is, is dat m’n rusthartslag een stuk lager is. Vorig jaar was ik ineens m’n reuk kwijt en piek in m’n rusthartslag, daarna niet meer omlaag als eerder was. Ook m’n vo2max van een op andere dag veel lager. Testen waren negatief. Nu dus ineens omlaag sinds enten. Zou ik dan toch Corona hebben gehad? Blijf het vaag vinden :')

Afbeelding

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 08:57

Ik heb hem gisteren gehad (Moderna) en heb op een zere arm na gelukkig nergens anders last van :)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 10:24

Poekkie schreef:
Even een vraagje of iemand dit herkent:

Vriendin van mij is 2 weken geleden gevaccineerd. Sinds een week klaagt ze over extreme vermoeidheid, incl. misselijk worden van vermoeidheid.
Was voordien altijd een sportieve meid met eindeloze energie, zeker geen aandacht-trekker. Kan dit nog een bijwerking zijn van de vaccinatie als het pas na een week kwam opzetten?

Ik kreeg een dag of 7 na de inenting ook last van een enorme vermoeidheid (een paar minuten wat kunnen doen, uitgeput raken, moeten bijkomen, ook overdag geslapen enz), ook een hoofdpijn die niet weg wou (allerlei pijnstillers geprobeert maar werkte niet) en ook misselijkheid erbij. Eerste dagen nergens last van, daarna 3 of 4 dagen zo moe, en inmiddels weer oke :) ik had het in het weekend na mijn vaccinatie erg druk op het werk, wellicht een samenspel van oorzaken? Ik weet het ook niet... sterkte en beterschap voor je vriendin!

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 11:25

MarjanB schreef:
Ik heb ook wel ff last gehad hoor van de enting. Erg moe. Gelukkig nu na 2,5 week weer aardig ok :)

Wat wel heel opvallend is, is dat m’n rusthartslag een stuk lager is. Vorig jaar was ik ineens m’n reuk kwijt en piek in m’n rusthartslag, daarna niet meer omlaag als eerder was. Ook m’n vo2max van een op andere dag veel lager. Testen waren negatief. Nu dus ineens omlaag sinds enten. Zou ik dan toch Corona hebben gehad? Blijf het vaag vinden :')

[ [url=m/Li7vCV.png]Afbeelding[/url] ]

Dat klinkt echt aan alle kanten alsof jij wel corona gehad hebt.

Wel super dat er zo'n enorme verbetering is nu.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 11:31

Ik denk dat er best veel mensen zijn die Corona hebben gehad, het niet weten en zomaar wat heftiger kunnen reageren op de vaccins.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 11:39

Er zijn inmiddels gek genoeg ook vrij veel voorbeelden van mensen die corona gehad hebben, en die na de enting ineens heel erg opknappen. Hoe dat zit is volgens mij nog geen duidelijkheid over. Maar het is wel een heel fijne 'bijwerking' natuurlijk, mocht het je gebeuren.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 11:42

Femke, ergens vind ik het wel logisch. Je hebt een infectie gehad en je lichaam kan het net niet alleen af. Dan krijg je via een vaccinatie een extra dosis afweer en ruimt het de gevolgen op. En aangezien je lichaam pas na een dag of zes aan het werk gaat kan het maar zo zijn dat je dan pas wat merkt van je prik. En geen expert maar ik vind dit wel aannemelijk klinken.

ikkeniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 23:46

[/quote]

Ben jij nu echt zo blind ? Als je na de vaccinatie ziek wordt, dat komt niet door de vaccinatie ? Slaap maar lekker verder. Beide ouders van een een paardenvriendin, 70+, nog midden in het leven. Ze hadden beiden die dag hun vaccinatie gehad, 's avonds waren ze niet lekker, de volgende ochtend echt ziek en binnen een week beide dood. Durf jij dan nog te beweren dat de vaccinatie er niets mee te maken heeft ?[/quote]

Ik ga dit verhaal van deze schrijfster, hahahatsjoe, ontkrachten.
Mijn schoonvader is op 30 december thuis hoogstwaarschijnlijk overleden aan corona.
Hij werd op 29december niet lekker, en kreeg een test. De uitslag kregen we nadat hij overleden was.
Mijn vader is op 31 december opgenomen in het ziekenhuis. Op 3januari hebben ze hem in kunstmatige slaap gebracht, en aan de beademing gelegd.
Mijn moeder is op 6januari opgenomen in het ziekenhuis en op 9januari naar de IC gebracht en in kunstmatige slaap gebracht en aan de beademing gelegd.
Mijn vader is op 18januari overleden, en mijn moeder op 4februari, zonder wakker te worden.
Mijn moeder heeft dus nooit geweten dat mijn vader is overleden.

Zowel mijn ouders als mijn schoonouders leefden al meer dan een jaar afgesloten van de buitenwereld.
En ze hebben elkaar voor het laatst gezien op 8augustus 2020, toen mijn ouders hun 50jarige huwelijk vierden.
Mijn moeder kwam helemaal nergens meer, ook niet buiten.
Mijn vader liep met hun honden altijd op afgelegen plekken van het bos.

Mijn moeder was 75 en mijn vader 74 jaar oud geworden.
Het moment voor hun om zich te kunnen laten vaccineren was op 6maart.
Ze hebben zich dus NOOIT kunnen laten vaccineren!

Mijn jongste zoon is NIET zwaar autistisch. Maar licht autistisch, en heeft er een tekort aan spierspanning.
plus nog wat kleine dingen.
En mijn beide jongens zijn niet depressief om de dood van beide opa's en hun oma. Maar wel heel verdrietig.
( wat ook logisch is). Ze gaven heel veel om mijn ouders, en ze deden ook vele dingen samen.
Ons bedrijf, de wasserij heeft een moeilijk jaar achter de rug.
We werken voor 95% voor de horeca, en die was veel dicht afgelopen jaar.
Dus ja het is moeilijk, maar we hebben hoop dat het weer goed gaat komen. Alle tekenen wijzen daar wel op.
Zo hebben we het nu drukker dan ooit.

Mijn ouders en schoonvader hebben GEEN vaccinatie gehad. En als ze de kans hadden gehad, dan hadden beide zich laten vaccineren.
Mijn man en ik hebben ons ook laten vaccineren. Beide hebben Astra Zenica gehad.
1e keer beide na 24uur, een dag zwaar vermoeid. Maar niet ziek.
2e keer helemaal geen bijwerkingen.

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 23:52

Inmiddels heeft een vriendin (22) van mij Corona, die begin dit jaar dubbel is geënt met pfizer (werkt in de zorg). Dat baart mij dan weer zorgen...

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 23:56

Ikkeniet, heel veel sterkte en dan extra cru dat je dan leugens hierover op bokt moet lezen van een hysterische Corona ontkenner, triest diep triest . Ik hoop dat jullie het redden en het leven weer een beetje op kunnen pakken.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 00:13

Ikkeniet wat een ontzettend droevige en zware periode hebben jullie gehad (en nog steeds neem ik aan)... Heel veel sterkte met je verlies! Heel triest ook dat mensen zo'n heftige gebeurtenis aangrijpen en verdraaien tot iets wat in hun eigen straatje past.
Gecondoleerd en sterkte Y;(

ikkeniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 00:27

Persoonlijk ben ik voor vaccinatie.
Hoewel ik vorig jaar ook echt twijfelde of ik het wel zou laten doen. Vaccin is nog maar kort geleden uitgevonden. Wat zijn de bijwerkingen op korte, maar ook op lange termijn?
Maar toen een vriendin aan me vroeg of ik ook zo dacht toen ik naar Zuid Afrika ging?
Moest ik haar gelijk geven, ik liet me toen ook gewoon vaccineren.

Onze oudste zoon (13jaar) is vastbesloten om zich te laten vaccineren. Daar hebben we natuurlijk rustig mee gesproken , en zijn mening is heel duidelijk.
De jongste van 11 wil zich eigenlijk niet laten vaccineren. Maar dat komt omdat hij bang voor prikken is.

Maar iedereen maakt zijn eigen afwegingen om zich wel of niet te vaccineren.
En ik zal niemand daar om veroordelen. Het is een eigen beslissing.
Maar kom niet bij me uitjanken als je je niet laat vaccineren, en je wordt ziek.
Want dan heb ik ook weinig medelijden.

Mariposa11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 01:14

T is toch wat dat elkaars verhalen in twijfel worden getrokken omdat een ander de andere kant heeft meegemaakt..

Ik ken niemand die ziek is geweest of overleden door corona, dus alle verhalen zijn dan niet waar?
Ik ken niemand die ziek is of overleden na vaccin, dus alle verhalen zijn niet waar?

Als we nu eens stoppen met dat iedereen z'n verhaal erger is dan de ander waardoor je wel of niet moet vaccineren. Iedereen mag z'n eigen keuze maken.

Als je dan een erge bijwerking zou krijgen vh vaccin zegt toch ook niemand, niet janken had je het maar niet moeten nemen.

Het is zo jammer dat mensen elkaar niet meer in hun waarde laten in welke keuze, door welke omstandigheden dan ook..

katybug

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 01:48

Soepblik schreef:
Inmiddels heeft een vriendin (22) van mij Corona, die begin dit jaar dubbel is geënt met pfizer (werkt in de zorg). Dat baart mij dan weer zorgen...

De vaccinatie is geen garantie dat je niet besmet raakt met Corona. Je kan nog evengoed Corona krijgen alleen zal je er minder ziek van zijn.

katybug

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 01:48

Heftig ikkeniet, sterkte!

Sourire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-21 02:38

Heh ikkeniet; begrijp ik nou goed dat hahahatsjoe het over jouw familieleden heeft maar de werkelijkheid nogal heeft verdraaid? :( Ik hoop dat ik het niet goed begrijp... Veel sterkte in ieder geval, heftig zeg! Y;(

ikkeniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 07:28

Sourire schreef:
Heh ikkeniet; begrijp ik nou goed dat hahahatsjoe het over jouw familieleden heeft maar de werkelijkheid nogal heeft verdraaid? :( Ik hoop dat ik het niet goed begrijp... Veel sterkte in ieder geval, heftig zeg! Y;(

Dat heb je helemaal goed. De boel is zo verdraaid, op een manier die te bizar voor woorden is.
Vandaar dat ik hier het juiste verhaal heb geschreven.
Alleen maar omdat je zo denkt anderen te kunnen overtuigen van het goede.