Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blue_Eyes schreef:My bad. Hahahahahahatsjoe is inderdaad niet tegen alle vaccinaties. Wel mordicus tegen de coronavaccinatie. Toch bijzonder dat zij dan juist al die doden tegenkomt.
Poekkie schreef:Even een vraagje of iemand dit herkent:
Vriendin van mij is 2 weken geleden gevaccineerd. Sinds een week klaagt ze over extreme vermoeidheid, incl. misselijk worden van vermoeidheid.
Was voordien altijd een sportieve meid met eindeloze energie, zeker geen aandacht-trekker. Kan dit nog een bijwerking zijn van de vaccinatie als het pas na een week kwam opzetten?
MarjanB schreef:Ik heb ook wel ff last gehad hoor van de enting. Erg moe. Gelukkig nu na 2,5 week weer aardig ok
Wat wel heel opvallend is, is dat m’n rusthartslag een stuk lager is. Vorig jaar was ik ineens m’n reuk kwijt en piek in m’n rusthartslag, daarna niet meer omlaag als eerder was. Ook m’n vo2max van een op andere dag veel lager. Testen waren negatief. Nu dus ineens omlaag sinds enten. Zou ik dan toch Corona hebben gehad? Blijf het vaag vinden![]()
[ [url=m/Li7vCV.png]Afbeelding[/url] ]
Soepblik schreef:Inmiddels heeft een vriendin (22) van mij Corona, die begin dit jaar dubbel is geënt met pfizer (werkt in de zorg). Dat baart mij dan weer zorgen...
Sourire schreef:Heh ikkeniet; begrijp ik nou goed dat hahahatsjoe het over jouw familieleden heeft maar de werkelijkheid nogal heeft verdraaid?Ik hoop dat ik het niet goed begrijp... Veel sterkte in ieder geval, heftig zeg!