Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Relaxed: dat heb ik een keer gehad toen ik bij een garage stond en er man met een vrachtwagen uit moest rijden. Ik heb zelf mijn vrachtwagenrijbewijs plus vrachtwagenaanhanger dus ik heb er wel wat kijk op. Die man stuurt die vrachtwagen eruit en ik roep naar hem: Dat gaat niet passen. Hij kijkt me aan en ziet natuurlijk een klein blond vrouwtje en neemt het dus totaal niet serieus. Hij rijdt toch door en rijdt zo een heel stuk van de platen van het dak kapot. Tja, weet je, ik zeg het niet voor niks hè? Ik heb mijn schouders opgehaald en ben weggelopen.
Mannen zijn soms zo neerbuigend naar vrouwen toe op dit vlak.
ElCamino schreef:Jaaah, ik neem mijn ex mee want die heeft een amerikanen sloperij en handelt erin dus wel handig om te kijken of zo'n ding beetje betrouwbaar is. Hij moet hem ook malen als ie stuk is, hihihi
Hier in familie GEEN verplichtingen, héérlijk. Zelfs met Kerst gooien we gewoon in de groep wat we willen en we zien wel.....maar omdat het gezellig is zijn we toch meestal samen en ik kom altijd aankakken als laatste ivm de paarden... ook niet erg...
Ik hang eigenlijk alleen de onschuldige onwetende vrouw uit bij elektra en internet en zo.... Heb ik echt geen moer verstand van, dan werkt dat wel bij monteurs HAHAHAHAA...
hahahatsjoe schreef:Luxorvalkje schreef:Ik reis daadwerkelijk solo.
Er staan wel wat dingen op de lange termijn lijst. Zoals met een camper door Canada, IJsland of Nieuw-Zeeland. De prijs voor twee is bijna gelijk aan één. En drie weken een camper huren + benzine is toch erg duur. Dat wacht dus op een partner in crime.
Zelf ben ik naar Florida geweest, maar ook Hong Kong, spitsbergen, Mexico, Guatamala, Belize, Honduras, Costa Rica, Nicaragua en veel city trips (do/vr heen en vaak op zondag weer terug. Gewoon een b&b en een treinticket of vlucht.
Veel valt te voorkomen door goede communicatie. Zo ben ik met een vriendin naar China geweest. Zij is meer van het stappen / feesten en ik meer van het actieve. Dat kan gewoon als je het goed af spreekt. Zo ben ik een dag eerder uit Shanghai vertrokken omdat ik Hua Shan wilde beklimmen. Afspraak om elkaar een dag later te treffen in een hostel in Xi’an. Zij ging een avond extra stappen.
Als je naar Nieuw Zeeland wilt en camper, ik wil wel mee hoor !
ElCamino schreef:Jessix.....Die dingen kan toch iedereen zelf bij zijn of haar auto?????![]()
Alleen in huis ben in echt onhandig!!! En ik heb een vriendinnetje dat heel handig is dus ik spaar alle klusjes op, vraag haar te eten en laat haar alles ophangen etc etc
Tiggs schreef:Oh maar dat van mannen en het huishouden geloof ik niet hoor. 'Hij ziet het gewoon niet' is echt gel*l, hij heeft er gewoon geen zin in.
Relaxed schreef:Tiggs schreef:Oh maar dat van mannen en het huishouden geloof ik niet hoor. 'Hij ziet het gewoon niet' is echt gel*l, hij heeft er gewoon geen zin in.
Nou dat ben ik niet met je eens, kijkend naar mijn ex tenminste. Als ik het hem vroeg deed ie het altijd, zonder problemen of gemopper, maar ik moest het hem áltijd vragen.. Afwasmachine uitpakken bijvoorbeeld, iedere dag weer. Maar had ik iets van gereedschap van hem gebruikt en dat niet teruggelegd of ergens anders gelegd dan vroeg ie er meteen naar. Ik geloof dus écht dat hij het écht niet zag
Relaxed schreef:Tiggs schreef:Oh maar dat van mannen en het huishouden geloof ik niet hoor. 'Hij ziet het gewoon niet' is echt gel*l, hij heeft er gewoon geen zin in.
Nou dat ben ik niet met je eens, kijkend naar mijn ex tenminste. Als ik het hem vroeg deed ie het altijd, zonder problemen of gemopper, maar ik moest het hem áltijd vragen.. Afwasmachine uitpakken bijvoorbeeld, iedere dag weer. Maar had ik iets van gereedschap van hem gebruikt en dat niet teruggelegd of ergens anders gelegd dan vroeg ie er meteen naar. Ik geloof dus écht dat hij het écht niet zag
Relaxed schreef:Sintara schreef:Dan zet hij toch lekker een melding op zn telefoon aan daarvoor
Heel kinderachtig, maar als hij een dag vrij was en ik moest werken legde ik een briefje neer met wat dingen die gedaan moesten wordenDat gebeurde dan wel altijd, dus als het werkt, waarom niet
Roodvos schreef:Het was al uit toen ik mij bedacht dat het waarschijnlijk een verkapte vraag aan mij was of ik de ramen wilde wassen.
Dat wil je trouwens ook niet. Ik ben kampioen strepen trekken en in de emmer staan.
Tiggs schreef:Samantha_ schreef:Haha ja zo ging dat hier ook. Mijn ex had er ook een handje van om op z’n papa dag heel blij mee te delen dat hij had gestofzuigd ofzo als ik thuis kwam. Voor ik het kon inhouden zei ik, zo en wil je nu een sticker ofzo.
Heette jouw vrije dag ook mamadag?
Jessix schreef:Samantha_ schreef:Haha ja zo ging dat hier ook. Mijn ex had er ook een handje van om op z’n papa dag heel blij mee te delen dat hij had gestofzuigd ofzo als ik thuis kwam. Voor ik het kon inhouden zei ik, zo en wil je nu een sticker ofzo.
Steengoede opmerking!
Tiggs schreef:Oh maar dat van mannen en het huishouden geloof ik niet hoor. 'Hij ziet het gewoon niet' is echt gel*l, hij heeft er gewoon geen zin in.