Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SusanH schreef:Ik ben voor de helft klaar. Normale bijwerkingen als ik het zo lees. Pijnlijke arm, vannacht koorts, spierpijn. Vanmorgen draaierig. Gaat nu na ontbijtje en pijnstiller stuk beter. Heb AZ gehad, daarvan schijnt de 2e prik minder bijwerkingen te geven. Duurt nog even voor ik die krijg, want daar zit idealiter 11 tot 12 weken tussen de 1e en 2e prik.
Ghosttown schreef:Ik ben woensdagmiddag rond 13:30 gevaccineerd met het AZ-vaccin. Voelde de prikplek vrij snel erna wel.
Om 18:00 had ik 37,6 °C (voor mij is 36,3-36,5 normaal).
Rond 0:00 was het gestegen naar 38,9 met onwijze koude rillingen, hoofdpijn, verkrampende spieren, zo’n overall zwaar griep gevoel, tintelende armen. Contact met huisarts en GGD gehad ‘s ochtends, maar het viel onder relatief normale bijwerkingen. Ook gemeld bij Lareb.
Ondertussen is de koorts gelukkig zo goed als weg, griep gevoel en spierpijn zijn er nog.
5 mei moet ik voor de 2e.
Edit: Arm waar ik de vaccinatie gehad heb blijft ook pijnlijk trouwens. Hem boven mijn hoofd tillen doe ik liever niet.
Sjong schreef:Ghosttown schreef:Ik ben woensdagmiddag rond 13:30 gevaccineerd met het AZ-vaccin. Voelde de prikplek vrij snel erna wel.
Om 18:00 had ik 37,6 °C (voor mij is 36,3-36,5 normaal).
Rond 0:00 was het gestegen naar 38,9 met onwijze koude rillingen, hoofdpijn, verkrampende spieren, zo’n overall zwaar griep gevoel, tintelende armen. Contact met huisarts en GGD gehad ‘s ochtends, maar het viel onder relatief normale bijwerkingen. Ook gemeld bij Lareb.
Ondertussen is de koorts gelukkig zo goed als weg, griep gevoel en spierpijn zijn er nog.
5 mei moet ik voor de 2e.
Edit: Arm waar ik de vaccinatie gehad heb blijft ook pijnlijk trouwens. Hem boven mijn hoofd tillen doe ik liever niet.
Ik heb dezelfde bijwerkingen gehad. Ook woensdag gevaccineerd. Ik had vannacht nog 39.3. Nu nog beetje verhoging en een stuk fitter. Ik heb verder de huisarts niet gebeld omdat ik wel uitging van deze bijwerkingen. Viel me overigens wel tegen. Ik had verwacht lichte griepverschijnselen te krijgen maar het voelde als een zware griep alleen dan korter.
SusanH schreef:Ik ben voor de helft klaar. Normale bijwerkingen als ik het zo lees. Pijnlijke arm, vannacht koorts, spierpijn. Vanmorgen draaierig. Gaat nu na ontbijtje en pijnstiller stuk beter. Heb AZ gehad, daarvan schijnt de 2e prik minder bijwerkingen te geven. Duurt nog even voor ik die krijg, want daar zit idealiter 11 tot 12 weken tussen de 1e en 2e prik.
Napie schreef:Zijn hier ook mensen die gevaccineerd na een positieve test. Ik ben benieuwd of er verschil zit in de bijwerkingen. Ik heb een half jaar geleden een positieve test gehad en vorige week mijn tweede vaccin. Ik had totaal geen bijwerkingen maar een aantal collega’s van mij wel. Die hebben geen Corona gehad. Een andere collega die Corona heeft gehad gaf ook geen bijwerkingen aan? Toeval of herkend ons lichaam het virus DNA?