Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Als ik er 2 of 3 keer mee over mijn haar ga is het bovenste laagje net een beetje ingesopt, maar al mijn dikke haar daaronder echt niet. Daar zit dan 0,0 zeep.
thirteenn schreef:Goof schreef:Als ik er 2 of 3 keer mee over mijn haar ga is het bovenste laagje net een beetje ingesopt, maar al mijn dikke haar daaronder echt niet. Daar zit dan 0,0 zeep.
Ik heb een dikke bos krullen en idd, 2 a 3 keer eroverheen werkt bij mij ook niet. Wat bij mij wel sneller werkt is mn haar voorover gooien en dan de zeep over mn hoofd halen. Kom er zo net wat beter bij op die manier
Goof schreef:Als ik er 2 of 3 keer mee over mijn haar ga is het bovenste laagje net een beetje ingesopt, maar al mijn dikke haar daaronder echt niet. Daar zit dan 0,0 zeep.
MarcoBorsato schreef:Goof schreef:Als ik er 2 of 3 keer mee over mijn haar ga is het bovenste laagje net een beetje ingesopt, maar al mijn dikke haar daaronder echt niet. Daar zit dan 0,0 zeep.
Als je een bar hebt met veel SLS zal het sneller schuimen. Maar omdat ik SLS vrij was, heb ik weinig schuim.
Ik was altijd 2 keer met shampoo omdat ik er anders niet doorheen kom.
germie schreef:Mijn eerste shampoobar is nu bijna op. Ik had al een nieuwe besteld, maar helaas is die terug naar de afzender. Dus zal even kijken of ik een nieuwe bestel. Ik heb ook nog tig flessen shampoo staan, dus die moeten eigenlijk ook op.
Happy soaps staat ineens bij ons in de supermarkt, maar die zijn online 8,75 euro en dat vind ik nogal wat. In de supermarkt staat er geen prijs op, zal vast hetzelfde zijn. Dat is voor mij over een grens, zeker als je voor nog niet 1 euro een fles shampoo koopt. Mijn haar is gelukkig ook niet kritisch of kieskeurig.
Goof schreef:Toch snap ik Germie wel. Ik kocht voorheen ook flessen van 1,25 en daar deed ik 4 maanden mee. Verhoudingsgewijs zijn deze bars belachelijk duur natuurlijk en ik weet niet of ik dat er altijd aan uit wil blijven geven. Voor nu wil ik het een kans geven iig.
germie schreef:Dat mag, dat is een keuze. Maar ik kan ook niet altijd dure dingen kopen. Ik moet het dus gewoon doen met wat ik kan betalen en wat ik dan fijn vind. Natuurlijk vind ik Rituals fijn spul hebben, maar helaas, op dit moment gaat het niet.