Meer mensen met trage schildklier?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Momo94

Re: Meer mensen met trage schildklier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-26 13:16

@ellepel
Ik zou dat ook niet kunnen, vasten. Dan wordt ik denk ik hangry... :')

vigo_is_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-26 14:23

Zolang je maar met elke keer prikken hetzelfde doet, dat is denk ik het belangrijkste :) Dan meet je altijd rond de zelfde omstandigheden

Albertina71

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-26 15:10

Ik prik ook 's morgens zo vroeg mogelijk en neem mijn medicatie pas na het prikken (neem ze mee) en ontbijt een halfuur later als ik weer thuis ben.

Het was inderdaad een tip van internet, die me wel logisch leek: vlak voordat je 's morgens je medicijnen neemt (dus op het dieptepunt) moeten de waardes nog oké zijn.

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-26 16:03

De eerste keer bloedprikken was ik vanaf de avond van te voren wakker en heb ik t/m de ochtend gegeten. Ik wist ook niet dat er bloed geprikt ging worden, voor o.a. schildklier. Ik had een consult bij de internist. Ben sowieso benieuwd of de waarden nu verslechterd zijn, zeker als ik deze keer nog niet zo lang wakker ben en niet heb gegeten. Ik heb nog geen medicijnen ervoor.

AvHdG

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-26 19:07

Mijn internist vind het onzin om nuchter te prikken. Maar misschien is hij van de oude garde (is al 14 jaar mijn internist en vraag me vanaf bet begin al af wanneer hij met pensioen gaat :') )