Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Novastar schreef:Ooh Domino_2006,
ik hoop zo dat het met sport te maken heeft ofzo?
Ik krijg een beetje een naar gevoel van jouw berichtje. Ik hoop dat je het goed maakt en dat er niets ernstig gebeurd is
Domino_2006 schreef:Novastar schreef:Ooh Domino_2006,
ik hoop zo dat het met sport te maken heeft ofzo?
Ik krijg een beetje een naar gevoel van jouw berichtje. Ik hoop dat je het goed maakt en dat er niets ernstig gebeurd is
Helaas was het op het werk gebeurt. Ik werk met dementerende bejaarden en een ging meermaals door het lint
rockwitch schreef:Nu een week geleden van de trap gestuiterd. Arm wordt echt wel meer geel qua plekken. Dus die vervagen wel netjes, al doet het nog flink zeer, maar mijn onderrug heeft echt een mooie kleur. En die plek is echt wel formaat grapefruit.
[ [url=m/wQPZ6M.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/egzNXG.jpg]Afbeelding[/url] ]
SusanH schreef:Vers van de persiets met een trailer, een zeiltje en een paard wat schrikt terwijl ik hem net voorin vast wilde zetten. Net gebeurd dus wordt vast nog wat blauwer.
[ [url=m/dbjpXE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sintara schreef:[ [url=m/WtDXVG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yoslaq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een update, mijn vinger is nu een heel grauwe kleur en dik:+ Maar ik kan 'm nu wel weer goed bewegen en hij doet geen pijn meer (behalve dan met typen ofzo..). De vinger ernaast heeft ook een blauwe plek gek genoeg. Die was altijd al krom trouwens
_Karlijn schreef:Geen verklaring voor![]()
[ [url=m/NVNmJ0.jpg]Afbeelding[/url] ]