Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Sannne schreef:Welkom Zidore, ik heb zelf niet bekend met die hype. Zie op de website weinig info staan wat betreft de inhoud van het programma. Zou je daar iets meer over kunnen vertellen?
linoleum schreef:Zit even naar dat lazyfitgirl te kijken, maar zie eigenlijk vooral gewoon een heel normaal eetpatroon in een fancy jasje met een fancy naampje. Verder weinig bijzondersgewoon de volgende influencer die met een e-book nog meer traffic wil genereren.
Zoals je leest ben ik weinig fan van influencers volgen. Zelf kennis vergaren en blijven nadenken is altijd waardevoller imo.
Kimmie25501 schreef:Welkom nieuwe mensen verder!
Zidore, ik weet nu eigenlijk nog steeds niet precies wat het inhoudt haha. Op die sites vind ik niet heel veel informatie. Alleen hele positieve dingen over die mensen zelf.
Zidore schreef:grappig want als je veel kennis vergaart kom je vanzelf bij de influencers uit. Bijvoorbeeld Rens Kroes, zij was een van de eerste en de reden imo waarom nu iedereen zo met deze vormen van eten bezig is. Er zijn wel heel veel influencers maar ja, money makes the world go round, ik volg ook niet heilig deze methode hoor, maar wel de meiden die het volgen en dat zijn er best wat. Als je op Insta op de hashtag kijkt dan doe je veel ideetjes op vind ik
Fading schreef:Wat studeer je?![]()
Sanne succes idd!
linoleum Haha oke! Ook leuk! Wat is jouw kcal doel? En sport jij veel? Gewoon interesse
Castilja schreef:Ik zit op de toneelacademie in AmsterdamHeel leuk. Wel pittig. En beetje zorgen over later qua wonen in Amsterdam en financiën. Maarja.