Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zertab schreef:Momenteel vind ik niet echt iets leuk om te doen, dus dat maakt het lastig.
Zertab schreef:Heel herkenbaar van het zelfbeeld. Voel me nog steeds dik, maar als ik dan foto's van mezelf zie valt dat allemaal wel mee.
Bedankt voor de reacties allemaal. Ik zit niet lekker in mijn vel, dat bemoeilijkt het afvallen inderdaad nogal.
Edit: ik ga daar niet over praten hier. Is het niet het juiste topic voor.
madeliefw schreef:Fruit is heel gezond en lekker en om af te vallen wel een betere optie dan snoep en chips, japanse mix etc maar echt afvallen doe je er ook niet van. Zit boordevol suiker. Meest gezonde opties zijn dan nog aardbeien blauwe bessen bramen en frambozen.
Mando schreef:Je kan er ook minder van in je mond stoppen. Dus hoe bescheiden wil je het hebben.
Lijnen betekent niet dat je niets meer mag he, je mag best 1x per week iets. Je moet alleen nadenken wat je neemt.
Ik heb vanavond gewoon weer patatjes. Het weekend hebben we ook een etentje maar ik denk dan wel na wat ik die dag eet en pas de dag erop aan.
Maandag t/m vrijdagavond is het in de pas lopen en het weekend mogen de teugels wat losser.
Renee1991 schreef:Wtf, ik ben helemaal flabbergasted. Drie dagen na m'n startgewicht op de weegschaal gaan staan, 2 kg er afzal wel allemaal vocht zijn, maar toch