Bericht is nu weer weg. Vroeg iemand of hij/zij kon pben.
Ja, die treden nog steeds op. Iets andere vooral kleinere, samenstelling. Dus ben erg benieuwd.
Ja gelukkig gaat het weer helemaal goed. Vorige week hebben we een foto laten maken van haar longen en haar longen zijn weer helemaal schoon. Dit hoofdstuk kunnen we dus afsluiten.
Dank jullie wel. Het ging heel goed totdat mijn man en dochters weg gingen in even een boodschap te doen. Ik ga zo ook op pad maar ineens vliegt de stress me om de oren. Heel irritant.
Ik heb gelukkig alle tijd maar fijn is anders.
Moirin
Geplaatst: 21-02-20 21:36
Ik hoop dat je nu lekker aan het genieten bent Leandra! Hopelijk valt het mee met de drukte.
Ik heb een super fijne week gehad waarin ik me zelfs echt vrolijk heb gevoeld. Vanaf gisteravond is het helaas weer iets minder... Ben best wel moe, weinig energie. Vandaag mijn nieuwe (tweedehands) auto opgehaald en mijn oude auto ingeleverd. Ik ben er hartstikke blij mee, en toch... vind ik het erg lastig om met de verandering om te gaan. Het liefst houd ik alles hetzelfde, want dat ken ik en dan weet ik hoe ik er mee om moet gaan.
Ik bedoel, het gaat om een auto ook deze zal me weer van a naar b brengen. Wezenlijk verandert er weinig in mijn leven door deze aankoop. Maar het is anders dan ik gewend ben en dat kost blijkbaar toch weer extra energie... Ik vind het toch moeilijk om dan lief voor mezelf te zijn en erop te vertrouwen dat het goede gevoel van afgelopen week wel weer terug komt.
Ik kruip nu dus snel onder de wol met mijn boek, even een fantasie wereld in. En morgen naar mijn ouders, daar blijven eten en wie is de mol kijken. En mijn neefje van 8 maanden blijft daar logeren
Het concert was gaaf! Maar merkte wel dat sommige liedjes me meer raakten dan andere. Alsof ze voor voor mij geschreven waren wat natuurlijk helemaal niet zo is maar toch
Wel merkte ik dat ik soms last had van een arm om me heen oid. Dag kon ik moeilijk verdragen.
Ik begrijp je gevoel helemaal moirin. Maar wel een leuk vooruitzicht.
Knuffel voor iedereen die het nodig heeft! Het is ook allemaal niet makkelijk he.
Wat betreft het gaan naar een concert is mijn tip echt: neem oordoppen en een zonnebril mee. Daarnaast zorg ik altijd dat ik niet te vroeg er al ben (scheelt prikkels) en ik drink geen alcohol (scheelt hier ook heel erg). Ik heb dus af en toe de keuze wel gemaakt om naar een concert te gaan. Was wel heel pittig!
Ik ben momenteel nog steeds 2x 2 uur aan het reintegreren. Heb uitgesproken dat ik het allemaal niet zo goed wist of dit nu wel slim was en dat ik mij niet nuttig voelde bij de taak die ik had (thee drinken, kletsen en mn mail doorlezen). Dus ik ben nu wat administratief werk gaan doen en dat voelt beter! Ligt helemaal geen druk op, want als het niet gebeurd is dat geen ramp. Maar mijn collega’s zijn er heel blij mee! Ik blijf voorlopig nog wel op dit aantal zitten, want het is nog erg wankel.
Moonsparkle wat kun je al snel naar de POH! Wat fijn!
Leandra, gelukkig gaat het goed met je dochter en je hebt het gedaan naar het concert! Mag je trots op zijn!
Milatje wat fijn dat je iets nuttigs kan doen!
Moirin, hoe voel je je nu? Ik herken het heel erg hoor, veranderingen zijn moeilijk. Ik zou op 23 december mijn nieuwe (tweedehands) auto ophalen. Na kort rijden ging er een lampje branden, terug naar de garage en de auto moest blijven. Ik kon naar huis met een leenauto, maar ik wilde m’n oude auto! Stond daar bijna te huilen toen dat niet kon. Volgende dag auto opgehaald maar na een paar dagen startte ie slecht. Weer terug naar de garage: ik moest maar wat gas bijgeven met starten. Pas is m’n auto van maandag tot en met vrijdag bij de garage geweest en hebben ze nog het probleem niet kunnen vinden. Begin maart gaat auto weer terug voor onbepaalde tijd. Het kost me zo veel negatieve energie al dat geregel en volhouden dat de auto niet goed is.
Gisteren zou ik met een vriendin uit eten gaan in Utrecht. Op het laatste moment (toen ik al bijna een treinkaartje aan het kopen was) appte ze dat ze ziek was. Ik moest even flink omschakelen dus. Baalde heel erg want had het huis in een sneller tempo gedaan, was al omgekleed en had geen eten in huis. Kreeg ineens zin in de Mac, dus daarheen gegaan. Toen ik thuis kwam voelde ik me heel onrustig en wilde niets meer. Heb alleen maar op de bank voor me uit zitten staren. Deze onverwachte dingen trek ik nog slecht.
Milatje, goed bezig hoor met reïntegreren! Fijn dat je nu wat administratief werk mag doen en dat je je weer wat nuttiger voelt. Ik kan me voorstellen dat dat kletsen ook juist lastig is, want waar moet je het dan steeds over hebben?
Oh Mandyy wat vervelend van je auto! Ik zou dat ook heel slecht trekken op het moment En afspraken die op het laatste moment veranderen... Lastig hoor, als je je er net op ingesteld had!
Hier gaat het nu redelijk... Net een workout gedaan (gewoon thuis). Maar ik ben nog steeds moe en wil niet zoveel. Dus maar weer rustig aan.
Ik ben bezig om te onderzoeken of ik misschien voor mezelf wil/kan beginnen. Hier ben ik een online cursus voor aan het doen, waarin we uitzoeken wat/wie onze ideale klanten zijn.
Mijn idee is om mensen met een burn out te ondersteunen. En dan op het gebied van voeding, aromatherapie en ademhalingstherapie.
Nu moet ik voor de cursus een aantal mensen wat vragen stellen. Jullie zijn eigenlijk op dit moment de enige mensen met burnout ervaring, waar ik contact mee heb. Dus ik dacht ik vraag het hier.
Zijn er misschien een aantal die de vragen voor me zouden willen beantwoorden?
Ik dacht net opeens die naam van de poh komt me wel bekend voor en toen viel het kwartje dat ik haar heb gehad voor m'n astma en daarmee bedacht ik ook dat ze me hebben ingepland bij poh somatiek en niet ggz
Ik kan natuurlijk morgen pas bellen en ik hoop echt dat ik nog morgen terecht kan want ik heb echt wat steun nodig van hoe nu verder.
Ja ze hebben het fout gedaan en ik kan nu pas over drie weken terecht. Net kreeg ik al een app of ik nog kom werken
Goldie
Geplaatst: 24-02-20 11:22
Daar was ik al bang voor dat ze voorlopig geen plek hadden. Alle POH's lijken het heel druk te hebben Lastig... Heb je iemand thuis waar je mee kunt overleggen over wat je nu het beste kunt doen?
Ik sta weer lekker strak van de stress vandaag.. Wil zo even naar paard, want ik ben al 3 dagen niet geweest Maar buienradar veranderd steeds, vanmiddag psycholoog en tussendoor wil ik nog even rusten. Ook wordt er getegeld in de badkamer, dus ik hoor ook steeds van alles. Niet heel rustgevend
Oh balen Moonsparkle! Maar als je je niet goed voelt, niet gaan werken. Ik weet natuurlijk niet hoe je relatie met je werkgever is. Ik zou zelf terugsturen of bellen en dan aangeven dat het niet goed met je gaat en dat je nog niet weet wanneer je weer in staat bent om te werken.
Wat vervelend Moonsparkle. Misschien kan je vragen of je tussendoor kan als er iemand uitvalt. Maar ik zou niet gaan werken als je je niet goed voelt.
Dikke knuffel!
Voor jou ook Goldie. Kan je ergens anders je rust pakken?
Ik had gisteren een dag dat ik niets kon en ook niets kon hebben. Het regende de hele dag dus de kinderen waren ook ontzettend druk. Uiteindelijk heb ik de fiets gepakt en ben naar buiten gegaan, een stuk fietsen. Het waaide alleen heel hard en toen ik bijna thuis was kwas er een wolkbreuk. Dus als een verzopen kat kwam ik thuis. Maar mijn hoofd was wel wat leger.