Verder niets...

Maar de trainer zei vandaag dat je het zelf niet ziet omdat je elke dag naar jezelf kijkt...
Anderen zien de ontwikkeling wel..En anders : meten is weten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
linnnde schreef:Ik doe het liefst al mn oefeningen voor een spiegel zodat ik goed zie of ik correct sta....
Ik heb wel dat als ik deadlift oid dat ik vaak spierpijn in mn onderrug krijg. Heb dit ook als ik mijn hamstrings train.. weten jullie nog een goede oefening om je onderrug te trainen? Ik vergeet deze dus mee te trainen waardoor ik denk ik spierpijn krijg..?
Iris1702 schreef:linnnde schreef:Ik doe het liefst al mn oefeningen voor een spiegel zodat ik goed zie of ik correct sta....
Ik heb wel dat als ik deadlift oid dat ik vaak spierpijn in mn onderrug krijg. Heb dit ook als ik mijn hamstrings train.. weten jullie nog een goede oefening om je onderrug te trainen? Ik vergeet deze dus mee te trainen waardoor ik denk ik spierpijn krijg..?
Ik vindt de hyper extention daarvoor erg fijn
LadyMadonna schreef:Ik heb trouwens ook gewoon blokjes op m’n buik hoor, zit alleen een isolatie laagje over
linnnde schreef:Ik doe het liefst al mn oefeningen voor een spiegel zodat ik goed zie of ik correct sta....
linnnde schreef:Ik heb wel dat als ik deadlift oid dat ik vaak spierpijn in mn onderrug krijg. Heb dit ook als ik mijn hamstrings train.. weten jullie nog een goede oefening om je onderrug te trainen? Ik vergeet deze dus mee te trainen waardoor ik denk ik spierpijn krijg..?
fleurtjeuh schreef:Zou iemand misschien een voorbeeld van een beginners schema hebben?
Ik zou wel meer kracht willen trainen maar ik snap niks van alle benamingen die jullie benoemen en zou ook niet weten hoe en wat en hoe zwaar ik kan trainen
xTweetyx schreef:linnnde schreef:Ik heb wel dat als ik deadlift oid dat ik vaak spierpijn in mn onderrug krijg. Heb dit ook als ik mijn hamstrings train.. weten jullie nog een goede oefening om je onderrug te trainen? Ik vergeet deze dus mee te trainen waardoor ik denk ik spierpijn krijg..?
Als jij last van je rug krijgt door het deadliften, doe je de oefening verkeerd. Je moet het vooral voelen in je benen en deels buik als je die goed aanspant
Edit: https://www.menshealth.com/nl/fitness/a ... t-voor-je/