Was ze niet blij mee, schijnt inderdaad ontiegelijk goor te zijn.

En hee voor verstopping van bananen bestaat er bisocodyl in tabletjes.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonfish13 schreef:Een vriendin moest er twee weken terug drie dagen lang een ofzo.![]()
Was ze niet blij mee, schijnt inderdaad ontiegelijk goor te zijn.![]()
En hee voor verstopping van bananen bestaat er bisocodyl in tabletjes.
mariekeoo schreef:Toverbal schreef:Dat is balen TS, had gehoopt dat als de verhoging weg zou zijn je ook beter zou voelen.
ben ook als de dood dat ik nu nog de griep er bovenop krijg. vandaag ook weer vreselijk hoofdpijn en kaakkramp.
mariekeoo schreef:gomir schreef:34.8 is serieuze ondertemperatuur, dokter bellen!
Ja ben bezig mezelf beetje aan op te warmen met extra trui enzo. Kijken wat dat doet en anders idd de dokter. Zijn geen afspraken gemaakt of ik bij koude koorts ook mag bellen. Alleen boven bepaalde temperatuur
bigon
[quote="mariekeoo schreef:gomir schreef:34.8 is serieuze ondertemperatuur, dokter bellen!
Ja ben bezig mezelf beetje aan op te warmen met extra trui enzo. Kijken wat dat doet en anders idd de dokter. Zijn geen afspraken gemaakt of ik bij koude koorts ook mag bellen. Alleen boven bepaalde temperatuur
Liselot schreef:Jouw lichaam schreeuwt uit dat het niet kan/wil en toch blijf je werken en zelfs uitbreiden op werk. Ik kan daar echt met mijn kop niet bij. Luister toch eens naar je lijf en neem het serieus! Straks heb je je leven lang klachten omdat je het nu bagatelliseert
Laura82 schreef:Dit is niet "ieder ditje of datje" maar een serieus signaal van je lichaam dat het niet goed gaat. Door dat te blijven negeren maak je het echt niet beter.
Ergens snap ik wel waarom je niet verder onderzocht wordt, als je je bij je arts net zo opstelt als hier, kan ik me voorstellen dat de arts denkt "dan zal t allemaal wel meevallen"