Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Verschil tussen een grapje en een serieuze ondertoon is heel klein. Vooral als je als eens iemand hebt zien overgeven vanwege je harige benen.en je gewoon wordt bestaart als je haar hebt op plekken die niet je hoofd zitten
Witte benen is geen taboe, een lelijk gezicht hebben of een lidteken ook niet, haar hebben wel.
goldenarrow schreef:Sorry hoor, maar ik kan me gewoon oprecht niet voorstellen dat iemand daadwerkelijk overgeeft bij het zien van wat haartjes op iemands been. Gaan ze dan bij iedere willekeurige vent dan ook over hun nek? Als je nou echt heel vies bent en superonverzorgde benen hebt waarbij de schilfers in het rond vliegen kan ik me er nog enigszins een voorstelling bij maken, maar van schone benen met wat haar erop? Nee dat gaat er bij mij niet in. Overigens wel dat je er een beetje ontoepasselijk van kan worden, maar dat is voor mij nog erg ver verwijderd van daadwerkelijk overgeven. En als iemand dan toch écht overgeeft bij het zien van iemands benen, dan is er denk ik meer aan de hand dan dat er een paar haartjes op staan
karuna schreef:Echwel beter lezen. Er heeft een stalgenote voor mijn voeten staan kotsen toen ze mijn harige benen zag. Zei ze ook letterlijk dat het daardoor kwam.Heeft niks met jou te maken.
Nou ik loop graag in korte broek.was niet van plan om met heet weer lange broek te dragen vanwege mijn beenhaar
karuna schreef:Nee hoor, gewoon schone benen met haar.was niet zwanger maar gewoon eh tjsa
stalhoudster en zij hadden elkaar lekker zitten opjutten. Geloofden niet dat er vrouwen waren die beenhaar hadden. Dat bestond niet.
. Jawel hoor, kijk maar en
ze ging meteen over haar nek. Spetterde nog net niet op mijn schoen
karuna schreef:Ze was niet zwanger geloof me maar. Gaf gewoon toe dat ze altijd overgaf als ze been of okselhaar zag bij een vrouw. Tjsa
Suzanne F. schreef:LadyMadonna schreef:Met een lidteken mag je denk ik ook niet zomaar openbaar lopen
![]()
Maar ik vraag me echt af waarom je met bossen haar op je lijf rond wilt lopen? Zeker als je weet dat andere mensen het niet kunnen waarderen. Is het dan expres provoceren om een statement te maken?
Shaggy09 schreef:karuna schreef:Om die reden ook geen facebook en heb moeten opzoeken wat een meme is.zie het nut of lol niet van die in mijn ogen zinloze dingen.
dus nee ik word daar gelukkig niet mee geconfronteerd
Das idd maar goed ook want blijkbaar kon je er niet zo goed tegen..
Suzanne F. schreef:![]()
Maar ik vraag me echt af waarom je met bossen haar op je lijf rond wilt lopen? Zeker als je weet dat andere mensen het niet kunnen waarderen. Is het dan expres provoceren om een statement te maken?