Rotgriep :(

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-19 18:17

Ik ben echt wel blij dat ik goed opgeknapt ben nu het mooi weer is. Als ik nu ook nog niks had kunnen doen buiten.... pfff moet er niet aan denken. Vond 5 weken niet naar buiten al echt vreselijk. Al was het weer gelukkig ook niet denderend.

Dus vandaag maar weer een ritje gedaan. Ging alweer beter dan gisteren. Zelfs wat stukken gedraafd en ben nu nog niet doodmoe.
Ik ben voorzichtig hoopvol!
Afbeelding

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-19 18:21

Beter plan, laat het voor je maken...

Buiten is het juist heerlijk nu! Alleen de stofzuiger door de tent is ook al een wereld van verschil, heerlijk... Zo lekker douchen en weer hangen. Ik denk niet dat ik mij ooit in mijn hele leven zo kloten heb gevoeld als nu! Van alles willen en niets kunnen...

Goldie, ik begrijp je gevoel hoor... Ik ga maandag, zoals het nu lijkt, gewoon heen, maar zeker niet de hele dag. En als ik me meteen rottig voel, dan ga ik nog korter werken. Ik ben gewoon nog ziekgemeld, dus de uren worden wel aangevuld.
Dan doe je dat toch ook gewoon? Net als van de week, heen en meteen weer terug als het niet gaat. oliebol happens, misschien kost het bij ons gewoon die overtuiging om ons er in te berusten.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-19 18:22

Sure_lee schreef:
Ik ben echt wel blij dat ik goed opgeknapt ben nu het mooi weer is. Als ik nu ook nog niks had kunnen doen buiten.... pfff moet er niet aan denken. Vond 5 weken niet naar buiten al echt vreselijk. Al was het weer gelukkig ook niet denderend.

Dus vandaag maar weer een ritje gedaan. Ging alweer beter dan gisteren. Zelfs wat stukken gedraafd en ben nu nog niet doodmoe.
Ik ben voorzichtig hoopvol!
[ [url=m/jgoRqj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oooh wat word ik hier jaloers van! Maar wat heerlijk dat je je niet meteen doodmoe voelde! Dat moet wel even het geschenk van de dag zijn voor jou!

theadora99

Re: Rotgriep :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-19 19:16

Ik heb weer 1,5 uur slaap gepakt net :+

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-19 20:17

Ik wilde ijs!! En toen is m'n lieve vriendje ijs voor me gaan halen <3

Luf_Midnight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-19 20:21

Ik meld me weer! Van uit het ziekenhuis -O-
Weer te hoge bloeddruk. En me leverwaardes waren niet helemaal fantastisch dus mocht weer inloggen en gaan liggen.
Vk en verpleegster waren nu toch wel groot voorstander van kijken of we morgen kunnen door pakken. Ik hoop zo op een baby morgen of maandag. Dan kan ik hopelijk eindelijk weer opknappende heen *\o/*

Voor de andere beterschap nog steeds. En doe alsjeblieft rustig aan!!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-19 20:24

Aaaah nee he :(:)
En dan wordt het wel een natuurlijke bevalling? Heb je daar wel energie voor?

Nouja, je ligt nu op de best mogelijke plek zeggen we dan maar... Ik had je een leuker uiteinde van je zwangerschap gewenst!

Floortje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 02:32

ItsMe2 schreef:
Fijn dat jullie je weer wat beter voelen Floortje en Janine!

Hoe lang zijn jullie echt uit de running geweest?

Ik uiteindelijk 4 dagen ongeveer waarbij ik echt niks anders kon dan liggen/slapen. Nu alleen nog last van keel en beetje uitgeput.

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 04:48

Ik doe sinds gister ook mee met de griepclub. :=
Koorts, hoofd vol snot en een oorontsteking pff
Ik was al een tijdje steeds heel moe, blijkt dat ik bloedarmoede heb en daar komt de griep nu nog even bij.

Zit nu aan ijzer en vitamine c, vitamine d en multivitamines kreeg ik al. Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren..

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 07:44

Ik heb sinds vrijdag 8 februari koorts en lig sinds zaterdag de 9e gevloerd. Letterlijk. Ik lig gewoon al een week op bed. Kan niet anders. Wat een ellende. Met moeite drinken en eten gaat al helemaal niet. Voel me verschrikkelijk. Het lijkt ook helemaal niet beter te gaan. Enige wat beter gaat zijn de afgelopen twee nachten. Niet meer van die koortsdromen gehad.

Luf_Midnight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 07:47

Janine1990 schreef:
Aaaah nee he :(:)
En dan wordt het wel een natuurlijke bevalling? Heb je daar wel energie voor?

Nouja, je ligt nu op de best mogelijke plek zeggen we dan maar... Ik had je een leuker uiteinde van je zwangerschap gewenst!

Ik voel me gelukkig best redelijk inmiddels dus we gaan hopen dat het een mooie snelle bevalling word.
Heb nu andere verpleegsters dus was al een stuk rustiger als vorige week. Hopelijk dinsdag thuis met baby *\o/*

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 09:43

Ik zit weer aan m'n eerste bak koffie sinds ik ziek werd *\o/*
Straks even boodschappen doen, voel me echt 10x beter dan gisteren. Nu niet meteen te gek gaan doen O:)

Succes, ik hoop dat je snel thuis bent met een baby in je armen :)

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 09:53

Hier echt bagger geslapen door de hoest. Echt zo pijnlijke hoest heb ik. Door mijn keel en onder mijn borstbeen. Twijfel heel erg of ik morgen weer moet gaan werken. Ik zit achter de kassa. En hoef maar 3 uurtjes

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 10:46

Ik ga mij ook steeds beroerder voelen... ik voelde het donderdag al opkomen maar het zette niet door, vrijdag en zaterdag nacht heel erg veel koud zweet, en nu een dikke keel en neus vaat verstoppen. Het is hier 36graden, dus verschrikkelijk...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-19 11:00

Geweldig, ik heb er huiduitslag bij gekregen!
Ik weet dat het van de antibiotica komt, maar is in mijn ogen wel een teken dat mijn lichaam nog lang niet voldoende weerstand heeft opgebouwd... Hopen dat de jeuk wegblijft.

Luf, fijn dat je je weer zoveel beter voelt! Hopelijk ben je snel thuis met de kleine!

Joyce, ik denk er ook over om morgen nog niet te gaan. Ik wil wel, maar ik heb er steeds minder moeite mee om te zeggen; nah, ik blijf nog een dagje thuis hoor. Ik weet toch al dat ik geen 3 uur vol ga houden, en ik wil niet helemaal afgedraaid weer naar huis moeten rijden. Met als gevolg dat ik misschien nog veel zieker word.

Goldie, succes met boodschappen doen! Doe wel rustig aan, anders krijg je het weer lekker op je bordje... :\

Spekkie, fijn dat je geen koortsdromen meer hebt gehad! Kan je in ieder geval ook gevoelsmatig weer herstellen, niets minder dan uitgeput wakker worden door koortsdromen :n

Faline welkom bij de club! Drink je als roosvicee ferro?

Ik heb gewoon tot half 10 uitgeslapen!

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 11:13

Ik heb morgen eigenlijk les van 11 tot 17.30... nog even bedenken hoe en wat ik precies wil gaan doen dan ermee, welke lessen belangrijk zijn om heen te gaan en welke niet....

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 12:28

Boodschappen doen ging goed! Was er alleen te vroeg, ze gingen pas om 10 uur open en was er half 10. Maar even lekker zitten bokken.
Net het rooster voor volgende week even gekeken, zit met fijne collega's, ga het morgen gewoon proberen. Het zijn lange dagen (8 tot half 6), maar zoals ik me nu voel zou het opzich moeten kunnen denk ik..

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 18:31

Ik ga morgen niet werken, die vreselijke hoest, wil maar niet stoppen. En rot slijm, en het irritante dat ik in paniek raak als ik het ophoest.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 19:41

Verstandig denk ik...

Ik stort nu even een beetje in. Vanochtend de boodschappen gedaan, daarna vriend nog even geholpen met wat doen voor het huis. Toen naar paardje, daar lekker rondje buiten gedaan. Vervolgens bedacht ik dat ik op zondag nog een paard moet doen, dus die ook maar ff snel rondje buiten gedaan.
Wat wasjes gedaan en opgeruimd. En net gebarbecued :+
Gedouched en nu ben ik gaaaaar....

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 19:41

Ik blijf morgen ook nog thuis.
Vandaag even op stal geweest ik had dubbele longe les... was niet zo'n strak plan.

Ik had Mando en Saba even bloot buiten gezet en zo dachten ze erover

Afbeelding
Afbeelding

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-19 20:07

Die hebben echt humor! :')

Joyce, je hebt gelijk! Ik heb me ook maar ziekgemeld (opdrachtgever weet nog niet van mijn ziekmelding af, aangezien ik vakantie had).

Goldie, heerlijk dat je zoveel hebt kunnen doen! Hoop niet dat je nu hetzelfde krijgt als meerderen van ons!

Ik heb net bij mijn ouders hooikoortspilletjes opgehaald, ik ging echt doooood van de jeuk ineens. Had eigenlijk geen energie voor, maar bedacht dat ik beter die pilletjes kon halen zodat misschien mijn energie nog wat kan sparen...

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 20:27

Ooh slim..

Oke misschien was het niet zo'n goed idee nog, moest net rennen naar de wc, leek wel water en daarna ga ik ook nog overgeven... :=

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 20:56

O nooo. Zoontje heeft vandaag ineens weer koorts en hoest.
Ik voelde me ook niet helemaal fit vandaag. Not again...

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 22:22

Ook ik hou mijn adem weer in. Keelpijn komt weer op zetten en vannacht niet geslapen want ik had weer van die rare "dromen" zoals met die keren dat ik koorts had. En mijn energie is ook weer lager dan eerst.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-19 22:38

Ooh nee dames!! Thumbs up dus!!

Ik zit echt te wachten tot ik op bed kan ofzo :+ En hopen dat het morgen wat beter is, anders maar weer huisarts bellen :(

Ik zat trouwens vandaag een vlog van Jill Huijbregts te kijken en zij was ook twee keer achter elkaar ziek geworden, dus helaas... het gebeurt meer :+