Veel plezier morgen! En hopelijk lukt brass monkey

Ik ga er zelf bijna nooit vanaf de grond in, altijd uit een layback of shouldermount oid.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nicky_rilana schreef:Shoulder mount, belangrijk is dat je goed bet je borst eerst naar boven gaat.[ Video ]
Je kunt dat uiteindelijk pijnloos dit doen.
[ Video ]
Voor de brass monkey,
Je moet redelijk hoog en proberen je heupen zo recht mogelijk te houden en recht boven je schouders te doen. De eerste keer spring ik scheef, ik spring hier ook tegen de paal. Hoe lager je hoofd is, hoe makkelijker probeer niet te hoog te pakken.
[ Video ]
Hopelijk kun je hier iets mee.
Banjer schreef:B: als je wil kunnen we ook wel eens samen trainen? Kunnen we elkaar motiveren
mingming schreef:Ik kan momenteel niet zo veel doen qua lenigheid ivm ontstekingen in mijn heup, maar daarvoor krijg ik donderdag die corticosteroïden injectie. Verder inderdaad stretchles en als je echt ergens vastzit even naar de (sport)fysio.
Ik heb vanmorgen getraind! Wedstrijd training, maar ik loop een beetje vast op 1 punt omdat ik niet weet hoe ik eruit moet komenOriginele idee bleek niet te werken. Als iemand het leuk vindt om te helpen met brainstormen, laat maar weten!