Dreamy schreef:Ik ben nu iets van 2 weken gestopt en merk momenteel volgensmij nog niks. Wat ik lastig vind is dat je toch, doordat je de ervaringen leest, je misschien gaat instellen op bepaalde veranderingen en jezelf dus kunt manipuleren daardoor. Durf dus nog geen uitspraken te doen over of het mij veranderd of niet, is dan ook nog te vroeg daarvoor waarschijnlijk.
Hoe lang ben je aan de pil geweest?
Ik kan me voorstellen dat je lichaam langer nodig heeft om te ontwennen naarmate je langer de pil hebt geslikt.
Marjo, kan dat geen kwaad, zoveel wisselen op korte termijn?
Wat is de reden dat je wilt stoppen? Door de hormonen of door het gedoe van het slikken? Want in dat laatste geval zou je de prikpil kunnen overwegen. Dan moet je nog steeds de planning in de gaten houden maar dat is al minder gedoe dan iedere dag moeten slikken.
Ik heb net nog even naar de gynaecologie gebeld omdat er net ineens weer nieuw bloed in mijn afscheiding zat. Ongesteldheid kan het niet zijn omdat ik de pil nog steeds slik. Maar dat schijnt dus heel normaal te zijn dus daar hoef ik me gelukkig geen zorgen over te maken.