Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sonja_vR schreef:Carola, je zou mogen verwachten dat ze dat wel Netjes oplossen
Lees op de krullen fb eigenlijk Alleen positieve ervaringen
Mondy schreef:Misschien pas na t weekend reactie ?
Hier zou ik volgens de testen geen proteïne moeten gebruiken maar werd t toch wel zat dat mn krul telkens uitpakte.
Heb nu van cantu de krullencreme en van shea de mouse en tot nu toe heel tevreden ! Meer 3a krullen en blijft langer zitten.
Nu eens kijken hoe ik t t beste kan afwisselen met het wel of geen proteïne.
Alleen met water wassen is inderdaad vaak wel fijn voor de krullen.
Maken jullie het sochtends trouwens nat ?
De krullenkapster waar ik laatst was zei dat het vochtig maken juist meer pluis veroorzaakt en dat je t dan helemaal nat moet maken. Dat ter ik qua tijd niet sochtends als ik vroeg moet beginnen dus ik maak het eigenlijk nooit nat.
Hoe refreshen jullie je krullen ?
Suzanne F. schreef:Ik moet het nat maken met een spuitje. Dus heb een fles water staan en spuit het vochtig en knijp de krullen er weer in.
Mondy schreef:Suzanne F. schreef:Ik moet het nat maken met een spuitje. Dus heb een fles water staan en spuit het vochtig en knijp de krullen er weer in.
Dat werd mij dus sterk afgeraden omdat je daar weer meer pluis van kan krijgen tenzij t helemaal nat is.
Carola ik heb tot nu toe wel goede ervaringen met ze dus hopelijk hoor je snel iets. Dat andere nummer ook geprobeerd ?
Denise_Storm schreef:Ik heb vorige werken bestelling geplaatst bij my hairshop en ik ben erg tevreden. Snelle levering en gelukkige de goede producten!
[ [url=m/9LgUZt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Was zo blij met mijn krullen vandaag!
Denise_Storm schreef:Ik heb vorige werken bestelling geplaatst bij my hairshop en ik ben erg tevreden. Snelle levering en gelukkige de goede producten!
[ [url=m/9LgUZt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Was zo blij met mijn krullen vandaag!