Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
J1995 schreef:Vanmiddag trouwens ook contact opgenomen met de zorgverzekering. En zolang je geen urineverlies hebt, word fysiotherapie idd gewoon niet vergoed. Naja, weinig last van urineverlies...
Deugenietje schreef:J1995 schreef:Vanmiddag trouwens ook contact opgenomen met de zorgverzekering. En zolang je geen urineverlies hebt, word fysiotherapie idd gewoon niet vergoed. Naja, weinig last van urineverlies...
Ik zou je uroloog vragen voor een bewijs dat je fysio nodig bent en dan is zorgverzekering verplicht om het te vergoeden.
Deugenietje schreef:J1995 schreef:Vanmiddag trouwens ook contact opgenomen met de zorgverzekering. En zolang je geen urineverlies hebt, word fysiotherapie idd gewoon niet vergoed. Naja, weinig last van urineverlies...
Ik zou je uroloog vragen voor een bewijs dat je fysio nodig bent en dan is zorgverzekering verplicht om het te vergoeden.
SpeechLess schreef:Oké, dit is misschien een gek idee, maar wil het toch even opperen: misschien kun je proberen een liedje te zingen tijdens het katheteriseren? Mij hielp dat altijd om te ontspannen tijdens het paardrijden (als het paard iets spannend vond en ik daardoor ook). Geen idee of het kan werken bij katheteriseren, maar ik moest er ineens aan denken en het is het proberen waard