Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Samiyah schreef:Persoonlijk ben ik niet zo van natuurgenezers e.d. maar dat is persoonlijk
Magrathea schreef:Samiyah schreef:Persoonlijk ben ik niet zo van natuurgenezers e.d. maar dat is persoonlijk
Ik ook niet per se hoor, maar een vriend adviseerde om naar supplementatie te gaan kijken omdat het voor hem heel goed heeft gewerkt. En dat kan op zich geen kwaad lijkt me. Ik vind het niet raar dat ik misschien wat tekorten heb met mijn eetpatroon
Samiyah schreef:Magrathea schreef:
Ik ook niet per se hoor, maar een vriend adviseerde om naar supplementatie te gaan kijken omdat het voor hem heel goed heeft gewerkt. En dat kan op zich geen kwaad lijkt me. Ik vind het niet raar dat ik misschien wat tekorten heb met mijn eetpatroon
Zie net dat ik die zin een beetje raar heb geformuleerd, het is iig duidelijk dat het persoonlijk is
Supplementen (als in vitamines bedoel je?) valt ook niet onder natuurgenezing. Heel goed dat je daar naar kijkt. Als je echt wil weten of je tekorten hebt kan je ook altijd bloed laten prikken natuurlijk. Ik slik standaard vit D bij ivm een tekort. Maar mijn ADHD klachten zijn er niet minder van geworden
sunshine schreef:Vitamine tekorten zijn het niet, heb onlangs nog een bloedonderzoek gehad.
Wel heb ik PDS dus moet altijd al opletten met wat ik eet & doe.
Magrathea schreef:O neeDat is echt erg zeg...
Nou ik heb dus morgen een super belangrijk tentamen en heb vandaag mijn eerste degelijke productieve studiedag gehadGoeiemorgen zeg. Misschien dat ik ook een andere tactiek heb ontdekt, namelijk: niet aan 1 studiemethode vasthouden maar afwisselen. Want steeds als ik iets heb gevonden wat lijkt te werken dan gaat het uiteindelijk toch mis
![]()
Dus vanaf heden; elke dag ergens anders studeren
sunshine schreef:Planning probeer ik ook te maken, maar dat gaat dan 2 dagen goed en vervolgens " vergeet " ik dat ik gebruik maar van een planning.
Mijn boekje ligt dus al een lange tijd te verstoffen ergens... waar? Geen flauw idee..
Toch merk ik dat ik wel een planning maak als ik bv ergens naartoe moet, een belangrijke afspraak waar ik op een bepaalde tijd moet zijn anders verloopt de tijd daarvoor heel chaotisch![]()
Goh, ik was helemaal enthousiast over LTO3 , blijkt er vis in te zitten. Ik ben vegetariër dus daarom valt het al af.
Eske_B schreef:Wat doen jullie als je slapeloos op bed ligt? Soms heb ik dan zo'n onrust in m'n lijf en worden m'n gedachten niet stil. Tis dan niet eens piekeren, maar gewoon geen controle over m'n gedachten
Eske_B schreef:Wat doen jullie als je slapeloos op bed ligt? Soms heb ik dan zo'n onrust in m'n lijf en worden m'n gedachten niet stil. Tis dan niet eens piekeren, maar gewoon geen controle over m'n gedachten