Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
234 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
608 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
50 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
72 (7%)

Totaal aantal stemmen: 971

GeraldineVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 10:14

Nu twee weken en 3 dagen geleden dat ik fillers kreeg. Ik ben er heel erg blij mee! Zie nu echt meer resultaat dan direct na de behandeling, precies zoals jullie al schreven. Ik ben dun en teken heel snel in het gezicht, nu zeggen mensen ‘wat zie jij er lekker uitgerust uit, vakantie gehad?’ Of: ‘dat litteken trekt alsnog weg he?”
Het was pijnlijk en kostte veel geld...maar al met al superblij!!@TS: misschien titel van dit topic ff wijzigen in ‘ervaringen met fillers, botox’ ipv Cosmetische chirurgie? Dat is namelijk toch iets anders...

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 12:08

InekeN schreef:
Nu twee weken en 3 dagen geleden dat ik fillers kreeg. Ik ben er heel erg blij mee! Zie nu echt meer resultaat dan direct na de behandeling, precies zoals jullie al schreven. Ik ben dun en teken heel snel in het gezicht, nu zeggen mensen ‘wat zie jij er lekker uitgerust uit, vakantie gehad?’ Of: ‘dat litteken trekt alsnog weg he?”
Het was pijnlijk en kostte veel geld...maar al met al superblij!!@TS: misschien titel van dit topic ff wijzigen in ‘ervaringen met fillers, botox’ ipv Cosmetische chirurgie? Dat is namelijk toch iets anders...

Dat is cosmetische chirurgie, plastische chirurgie is iets anders.

GeraldineVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 15:53

Oh echt? Ik dacht dat chirurgie altijd iets met ‘snijden’ inhield :=

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 18:33

Ik besef ineens dat ik niet meer boos kan kijken :')
Het lukt echt niet meer haha, nu weet ik hoe jullie je voelen _O-

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 18:57

Danique_G schreef:
Jolien87 schreef:
Van wat ik zo lees is er überhaupt geen aanleiding tot een discussie.
Ik ben ook wel benieuwd naar een voor-foto van BloemBloem, puur om te kunnen zien wat het verschil is en de toegevoegde waarde van de behandelingen. Niet meer, niet minder.

Het belangrijkste is natuurlijk dat jij er blij mee bent, BloemBloem. Probeer het niet persoonlijk aan te trekken want ik kan me niet voorstellen dat het op die manier bedoeld is.

Ik heb ook weleens overwogen om mijn bovenlip iets te laten opvullen maar ik ben veel te bang dat het resultaat een totaal ander gezicht geeft en dat ik aan de gang blijf waardoor het einde zoek is.

Ik vind persoonlijk dat het je uitdrukking wat minder scherp maakt. Ik had soms best last van een wat bozere uitdrukking. Na lipfillers vind ik het wat zachter geworden. Hoezo ben je bang dat je bezig blijft? Door het effect in je gezicht of de “verslaving van fillers”?

Omdat ik heb begrepen dat het effect van 1 behandeling niet permanent is, dus je moet het bijhouden. En ik kan me voorstellen dat het nooit meer zoals voorheen wordt, mocht het tegenvallen.

Raineri

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 19:14

Ahaa, op die manier. Nee je moet het bijhouden. Het hangt er een beetje vanaf hoeveel je er in laat doen. Als het 4 ml is, is de kans groter dat de je lipvel (wat is het juiste woord :’) ) wat oprekt dan wanneer dit 1 of 1,5 ml is.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 19:35

In gewoon gebruik is dat inderdaad geen probleem. Heb je jaren ovrrspuiten tot een restylane snor zit je wel met problemen en littekenweefsel.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 22:57

Hangt littekenweefsel ook niet samen met de methode die gebruikt is van injecteren? Dit heeft mijn arts mij verteld tenminste.
Ik ga kijken of ik deze week een touche up kan doen. Anders wacht ik tot juni omdat ik in Spanje woon. Ik vind het altijd zo lastig te zien wanneer ik weer moet gaan. De laatste keer was in november. Maar ik gok dat ik eerlijk advies krijg van de arts. :)

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 13:32

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 13:49

Het is natuurlijk een andere situatie dan hier, daar mag je in een zonnebankcentrum fillers plaatsen. Dus dat is natuurlijk ook een achterligend punt.
Al gebeurd het hier ook, een vriendin heeft rond de 90 euro betaald voor 1ml bij een schoonheidscentrum achter gesloten deur zonder verpleegster dokter.

Brr lippen zien er vreselijk uit.

hazel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 14:47

Voor de dames met fillers in hun lippen, klopt het dat je lippen nu wat steviger zijn? Wat harder bedoel ik.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 15:02

hazel schreef:
Voor de dames met fillers in hun lippen, klopt het dat je lippen nu wat steviger zijn? Wat harder bedoel ik.

Nee klopt niet. Geen verschil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 17:42

Popstra schreef:
https://www.instagram.com/p/Bw2rVKll9Jl ... irhletejdb

Dit is dus een minder succesvol verhaal over iemand die zomaar ergens (goedkoop) even lipfillers ging zetten...
Dat het dus flink kan mis gaan Mag ook wel eens gedeeld worden

Daarom net zoals met tattoo's en piercings laten zetten: altijd naar een professional, gezond verstand gebruiken en recensies lezen. Als je naar een beunhaas gaat is het je eigen keus, maar dan moet je niet gek opkijken als het fout gaat.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 17:45

En zoals ik eerder gezegd heb, zelfs bij de dure proffesionele met goede recensies kan het slecht gaan. Ik denk dat dit het risico is dat iedereen moet nemen.
Ik heb 12 extra operaties gehad na een botched ervaring dus ik kan er van meespreken.

Toch geniet ik er zo hard van en ga ik nog met plezier om botox.

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 17:53

Popstra schreef:
https://www.instagram.com/p/Bw2rVKll9Jl ... irhletejdb

Dit is dus een minder succesvol verhaal over iemand die zomaar ergens (goedkoop) even lipfillers ging zetten...
Dat het dus flink kan mis gaan Mag ook wel eens gedeeld worden

Hier wil ik toch wel even op inhaken. Dit voorval heeft namelijk plaatsgevonden in het Verenigd Koninkrijk waar niet alleen artsen maar ook verpleegkundigen dit soort injectables mogen inbrengen. Het komt daar zelden voor dat een arts de filler inbrengt, in vergelijking met Nederland waar alleen artsen dit mogen doen. Nu heb ik niets tegen verpleegkundigen maar de nurses die daar vaak injectables inbrengen hebben over het algemeen hun basisopleiding + een soort aanvullende LOI-achtige curses gevolgd om met injectables leren om te gaan. Echter is de expertise die hierbij wordt opgedaan helaas niet heel groot waardoor dit soort incidenten vaker voorkomen in het VK. Hier in Nederland gebeurt dit echter vrijwel nooit omdat alleen artsen injectables mogen plaatsen en hun kennis en kundigheid toch groter is dan die van een verpleegkundige. Hiermee bedoel ik niet te zeggen dat een arts deze fouten niet kan maken want het blijft mensenwerk en ook een arts kan niet voldoende vaardig zijn in het plaatsen van injectables. Echter zijn in Nederland veel cosmetisch artsen gecertificeerd door het NVCG; dat betekent dat zij zeer kundig zijn in het aanbrengen van injectables en je daardoor niet hoeft te vrezen voor bovenstaande praktijken.

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 11:23

Mag ik mee kletsen ?

Ik wil mijn frons rimpel weg laten spuiten en de kraaienpootjes . Weet iemand goede kliniek rondom Eindhoven / den Bosch Uden ?

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 11:38

Zit Blush daar niet in de buurt?
En komt er iemand wel is bij Blush, zie er volgens mij wel goede verhalen over, ik kom helemaaaaaaaaal niet uit die buurt maar wil er wel heen volgende maand.

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 11:39

Zag blush idd voorbijkomen. Zal de website eens bekijken

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 12:13

Ik kom daar en nog een andere bokker volgens mij!

Super fijne kliniek die goed meedenken.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 12:30

PSvanLot schreef:

Ik sinds kort :P

ze hebben trouwens vakantie van 1 t/m 20 mei

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 12:39

Ik ben door dit topic toch geïnteresseerd geraakt in de “migraine” Botox, dus ik ga me daar eens wat meer in verdiepen. Hoewel het bij mij meer uit m’n nek lijkt te komen, zit ik wel standaard in een frons en moet ik moeite doen mijn voorhoofd te ontspannen

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 12:53

PSvanLot schreef:

ik kom ook al jaren bij JP voorheen nog in eindhoven en sinds ze in best zitten bij hem thuis.

Super mensen, mega tevreden! hij heeft voor mij zelfs speciale verdoving voor mijn lippen, ik ben nogal een speciaal gevalletje :o :+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 13:13

rockey schreef:
PSvanLot schreef:

ik kom ook al jaren bij JP voorheen nog in eindhoven en sinds ze in best zitten bij hem thuis.

Super mensen, mega tevreden! hij heeft voor mij zelfs speciale verdoving voor mijn lippen, ik ben nogal een speciaal gevalletje :o :+

Dus ik moet vragen om de verdoving van Rockey? :D
Ik ben echt bang dat het zeer gaat doen. Ik ga nog geen lippen doen, eerst neuslippenplooi met fillers en ik denk voorhoofd Botox.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 13:21

rockey schreef:
PSvanLot schreef:

Ze gaan verhuizen vertelde ze laatst. Een aardig eindje weg richting Limburg. Ben alleen de naam vergeten haha.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 13:22

Suzanne F. schreef:
Dus ik moet vragen om de verdoving van Rockey? :D
Ik ben echt bang dat het zeer gaat doen. Ik ga nog geen lippen doen, eerst neuslippenplooi met fillers en ik denk voorhoofd Botox.

haha ja 100%!!! ik heb echt al van alles geprobeerd en dit werkt echt!

botox is fluitje van een cent en fillers in rest van gezicht ook, vind ik dan.

ik mag de 24e weer.