Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
InekeN schreef:Nu twee weken en 3 dagen geleden dat ik fillers kreeg. Ik ben er heel erg blij mee! Zie nu echt meer resultaat dan direct na de behandeling, precies zoals jullie al schreven. Ik ben dun en teken heel snel in het gezicht, nu zeggen mensen ‘wat zie jij er lekker uitgerust uit, vakantie gehad?’ Of: ‘dat litteken trekt alsnog weg he?”
Het was pijnlijk en kostte veel geld...maar al met al superblij!!@TS: misschien titel van dit topic ff wijzigen in ‘ervaringen met fillers, botox’ ipv Cosmetische chirurgie? Dat is namelijk toch iets anders...
Danique_G schreef:Jolien87 schreef:Van wat ik zo lees is er überhaupt geen aanleiding tot een discussie.
Ik ben ook wel benieuwd naar een voor-foto van BloemBloem, puur om te kunnen zien wat het verschil is en de toegevoegde waarde van de behandelingen. Niet meer, niet minder.
Het belangrijkste is natuurlijk dat jij er blij mee bent, BloemBloem. Probeer het niet persoonlijk aan te trekken want ik kan me niet voorstellen dat het op die manier bedoeld is.
Ik heb ook weleens overwogen om mijn bovenlip iets te laten opvullen maar ik ben veel te bang dat het resultaat een totaal ander gezicht geeft en dat ik aan de gang blijf waardoor het einde zoek is.
Ik vind persoonlijk dat het je uitdrukking wat minder scherp maakt. Ik had soms best last van een wat bozere uitdrukking. Na lipfillers vind ik het wat zachter geworden. Hoezo ben je bang dat je bezig blijft? Door het effect in je gezicht of de “verslaving van fillers”?
Popstra schreef:https://www.instagram.com/p/Bw2rVKll9Jl ... irhletejdb
Dit is dus een minder succesvol verhaal over iemand die zomaar ergens (goedkoop) even lipfillers ging zetten...
Dat het dus flink kan mis gaan Mag ook wel eens gedeeld worden
Popstra schreef:https://www.instagram.com/p/Bw2rVKll9Jl ... irhletejdb
Dit is dus een minder succesvol verhaal over iemand die zomaar ergens (goedkoop) even lipfillers ging zetten...
Dat het dus flink kan mis gaan Mag ook wel eens gedeeld worden
PSvanLot schreef:Ik kom daar en nog een andere bokker volgens mij!
Super fijne kliniek die goed meedenken.
rockey schreef:PSvanLot schreef:Ik kom daar en nog een andere bokker volgens mij!
ik kom ook al jaren bij JP voorheen nog in eindhoven en sinds ze in best zitten bij hem thuis.
Super mensen, mega tevreden! hij heeft voor mij zelfs speciale verdoving voor mijn lippen, ik ben nogal een speciaal gevalletje![]()
rockey schreef:PSvanLot schreef:Ik kom daar en nog een andere bokker volgens mij!
ik kom ook al jaren bij JP voorheen nog in eindhoven en sinds ze in best zitten bij hem thuis.
Super mensen, mega tevreden! hij heeft voor mij zelfs speciale verdoving voor mijn lippen, ik ben nogal een speciaal gevalletje![]()
Suzanne F. schreef:Dus ik moet vragen om de verdoving van Rockey?
Ik ben echt bang dat het zeer gaat doen. Ik ga nog geen lippen doen, eerst neuslippenplooi met fillers en ik denk voorhoofd Botox.