Wat heb jij een mooie egale huid Wiebke! Het vervelendste deel van make up aandoen vind ik de foundation, maar zonder vind ik dat de rest van mijn make-up er niet mooi uitziet omdat ik dus helaas niet zo een perfect vlekkeloze huid heb.
Esaqar
Geplaatst: 30-01-18 14:33
Nou... ik zal er ook maar aan geloven.
Eerst even een prachtige foto zonder make up, van 10 minuten geleden.
En dan nu een foto met make up, van 5 minuten geleden. Zoals jullie kunnen lezen besteed ik erg veel tijd aan mijn make up... dus niet. Ik draag een beetje foundation, lippenstift en mascara. Ben verder gezegend met m’n wenkies ^^ super donker en dik, dus alleen epileren.
xLeoniee
Geplaatst: 30-01-18 14:51
Ik heb ook even fotos gemaakt vanmorgen
Voor:
Na:
En hoe ik de deur uit ga :
Ik gebruik eigenlijk alleen bb-cream en mascara.. voor feestjes enz nog wel eens een oogpotloodje.
Feestje inclusief snapchat filter :
Sill_Monster
Geplaatst: 30-01-18 15:04
Ten eerste: Iedereen jullie zien er prachtig uit, met of zonder! Nu ik, ben totaal geen make up expert maar vind het wel grappig. Links: Niets. Midden: Mascara, oogpotlood. Rechts: Mascara, oogpotlood, eyeliner.
Heb net even foto's gezocht want ik kon niks vinden waar ik geen make-up droeg haha Ik draag een paar keer per week make-up maar vind het meestal te veel mooite .
Foto van net: sorry voor mijn haar, had net een elastiekje in
Ik kijk wel heel erg happy trouwens
Met make-up.Ik draag hier oogschaduw, mascara, eyliner en doorzichtige wenkbrauwgel (Op zich heb ik helemaal niet zo veel werk aan mijn wenkbrauwen, ze zijn van nature vrij donker maar zo zorg ik er wel voor dat ze goed blijven zitten )
Ilsevdberg
Geplaatst: 30-01-18 20:19
Leuk topic, allemaal mooi, Met en zonder make-up! Na het douchen zonder make-up:
Met mijn everyday make-up:
En met "heftigere" make-up:
_FD
Geplaatst: 30-01-18 20:35
Ik doe ook mee! Wat een leuk topic en wat zijn jullie allemaal mooi !
Ik heb best vaak geen make up op en als ik het op heb niet echt extreem Zonder:
En met:
WinSel
Geplaatst: 30-01-18 21:18
Ik zou nog even een foto zonder plaatsen. Net onder de douche vandaan dus rood hoofd haha.
En nog even 1 met. Gisteren naar de kapper geweest
Ik word altijd jonger geschat dus ben beetje met make up aan het klooien haha
Leuk topic! Voor ; (wenkbrauwen zijn klein beetje geverfd vandaar dat het getekend lijkt hihi)
Na ;
Op foto :
Anoniem
Geplaatst: 31-01-18 10:35
Cinnepin schreef:
Waarom hebben sommige mensen op hun zonder make up foto een filter? Dan kunnen we het toch eigenlijk nog niet zien?
In mijn geval omdat dit op dit moment de enige recente make up loze foto is die op mijn mobiel staat en ik dezelfde foto maar dan zonder het filtertje blijkbaar had verwijderd, en ik graag toch wat wou posten. Dit is een heeel licht filtertje dus is niet vergelijkbaar met een snapchat/instagram filter, dus gewoon zoals het is zeg maar
Edit ; net even een goede gemaakt zonder filter en zonder make up