Heb ik iets gemist wat al gewist is ofzo? En eerlijk: 50 kilo bij 1.82m vind ik ook te weinig, maar voor iedereen een ander doel.
Hier ook de kerstdagen overleefd. En nu weer het eigen ritme! (tot de oliebollen verschijnen
) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nu even alle maten opmeten en ik begin eraan

) Hopelijk een stuk wandelen, ik kan helaas niet volop met sporten beginnen vanwege mijn medische achtergrond. Maar wie niet klein begint, komt er natuurlijk helemaal niet. Het liefst zou ik mijn fiets pakken en een uur met de mountainbike door de drek en dan aan mijn paard beginnen, ik was in het verleden erg sportief en daar komen denk ik ook veel kilo's vandaan dat ik dat niet meer kan. Na oud en nieuw koop ik weer een zwemkaart, de kids zijn nu nog thuis in de kerstvakantie, dan komt daar toch niets van.
Heb me al eerder in andere topics gemeld, maar ik houd het daar vaat niet bij en merk dat ik me vaak irriteer aan lijstjes die mensen plaatsen die amper aan de 1000 kcal per dag komen. Dus als dit een geen lijstjes topic blijf doe ik heel graag mee!
Ik ben trouwens 1.80m.

SharonIndezz schreef:Ik heb me vanmorgen ook gewogen... was voor de kerst al 3,7 afgevallen... alleen nu helaas weer 2,6 erbij... is denk ik ook wel een hoop vocht omdat ik gisteren ook een buil chips op heb, en nog wat zoute rotzooi
Vanaf nu er tegen aan. Ik “moet” 13,8 kg kwijt van mezelf.
Roos_M schreef:Only2Bianca schreef:Nog 5 dagen bokkers, dan gaan we echt beginnen!
Ben wel vanmorgen met mijn ogen dicht op de weegschaal gaan staan![]()
Laten we zeggen dat het doel bepaald is, hahahaha!
Dit wil ik ook doen. Maar ben beetje bang.