Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:Doubtless schreef:Wat een hoop mensen met smetvrees zegGaan jullie wel eens kamperen/survivallen?
Ik heb absoluut geen smetvrees, maar kramperen doe ik niet hoor
Qimm schreef:Wij waren vorig jaar 2 weken op rondreis. 2 dagen primitief kamperen (geen electra, geen stromend water) 1 dag motel. We hadden dagen met flinke hikes en zomerse temperaturen en met 3 man in een tent viel het me alleszins mee met de geurtjes![]()
Ik dènk dat het vooral het idee is.
Tazzey schreef:Wat een onzin trouwens dat hygiënisch leven slecht voor je zou zijn.
Doubtless schreef:Wat een hoop mensen met smetvrees zegGaan jullie wel eens kamperen/survivallen?
Leo schreef:Doubtless schreef:Wat een hoop mensen met smetvrees zegGaan jullie wel eens kamperen/survivallen?
Ik douche dagelijks (thuis) maar heb geen enkele moeite met 3 of 4 dagen niet douchen op een festival. Of inderdaad kamperen zonder faciliteiten, geen enkel probleem. Ik geniet dan weer extra van mijn eerstvolgende douche.
Maartje1990 schreef:Kabayo schreef:Maar het is toch ook lichtelijk smetvrees? Dat je na 1 x niet douchen ranzig voeld , na 1 x dragen van een tshirt een schone aan moet hebben enzenz
Vind ik niet hoor
Qimm schreef:Maar Leo, vind jij het ook per definitie vies als iemand niet dagelijks doucht?