Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Giolli schreef:Nou ik ben er ook wel klaar mee. Eerder altijd trots op mijn kapsel, zo fijn en handig en leuk. Maar nu stik jaloers als ik mooie lange lokken zie.
Frummels schreef:Giolli schreef:Nou ik ben er ook wel klaar mee. Eerder altijd trots op mijn kapsel, zo fijn en handig en leuk. Maar nu stik jaloers als ik mooie lange lokken zie.
Ik heb echt precies hetzelfde. Eerder kon ik zo blij worden van mijn korte haar, en nu kijk echt vol jaloezie naar meiden met mooie lange lokken. Tergend, omdat ik weet dat het nog jaren duurt voor mijn haar die lengte heeft.![]()
Niet proberen te verven, alleen puntjes knippen en hopelijk is het dan volgende zomer net tot mijn sleutelbeen...
youaremystar schreef:Linn, het klinkt alsof je mijn haar beschrijft.
Ik ben sinds kort overgestapt naat Aussie Miricale Moist, en het helpt. Ook kam/borstel ik mijn haar niet meer als het droog is, dat helpt ook goed tegen de pluis.
Ik probeer regen of andere nattigheid (buiten het douchen) zoveel mogelijk te voorkomen, en ‘s nachts heb ik mijn haar altijd vast.
Dat zijn de enige tips die mijn haar een beetje rustig houden.
Frummels schreef:Giolli schreef:Nou ik ben er ook wel klaar mee. Eerder altijd trots op mijn kapsel, zo fijn en handig en leuk. Maar nu stik jaloers als ik mooie lange lokken zie.
Ik heb echt precies hetzelfde. Eerder kon ik zo blij worden van mijn korte haar, en nu kijk echt vol jaloezie naar meiden met mooie lange lokken. Tergend, omdat ik weet dat het nog jaren duurt voor mijn haar die lengte heeft.![]()
Niet proberen te verven, alleen puntjes knippen en hopelijk is het dan volgende zomer net tot mijn sleutelbeen...
Emmaa_ schreef:Trui schreef:Om met de deur in huis te vallen. Gister met een pastel blauw L’Oréal kitje Mn haar geverfd. Was te weinig dus verdund met conditioner. Nu is het dus groen/blauw ipv grijs blauw. Heb heel blond haar maar ze zeiden dat het dan het beste werktiemand ervaring?
Volgens mijn kapster hebben heel veel van die l'oreal colorista pakjes dat probleem, dat ze groen uitpakken ipv de kleur die op het pakje staat. Ze schijnen ook behoorlijk hardnekkig te zijn dus moeilijk eruit te krijgen. Ik zou het persoonlijk met anti-roos shampoo proberen.