[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 17:40

Luca03 schreef:
Ik zou graag iets in deze trant laten zetten, maar ben bang dat het snel gaat vervagen.., iemand ervaring?
Weet iemand goede shops in België of heeft ervaringen bij Royal Bastard in Antwerpen?
[ [url=m/UcmYda.jpg]Afbeelding[/url] ]

Aangezien ik geen antwoord heb gehad op mijn vraag..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 17:48

Anthea schreef:
Kleine tattoo, tekst, is al een paar jaar oud. Ga in augustus naar Black & Blue voor een consult.

Is die van jou groot? Wat ga je er nu mee doen??

Foto is handiger denk ik :P
De shop kan je het dan sowieso het beste vertellen!
Weet ik nog niet, waarschijnlijk iets omheen laten zetten, nee niet heel groot, paar pagina's hier voor staat wel foto, 3 sterretjes :)

Luca03 schreef:
Luca03 schreef:
Ik zou graag iets in deze trant laten zetten, maar ben bang dat het snel gaat vervagen.., iemand ervaring?
Weet iemand goede shops in België of heeft ervaringen bij Royal Bastard in Antwerpen?

Er word hier best veel gepraat dus er zijn wel vaker vragen waar niet op geantwoord word omdat ook niet iedereen hier alles weet :P Ik woon in Groningen dus shop in België kan ik je niet mee helpen helaas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 17:50

Luca03 schreef:
Luca03 schreef:

Waarom zou dat snel vervagen?

Luca03

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 17:52

Geen idee, ik hoor/zie het wel vaker dat het groenig wordt omdat het heel donker is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 17:54

Dat zou niet best zijn, dan zou iedereen met een tattoo met zwarte lijnen dat moeten hebben toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 17:58

Tsja, "donkerzwart" :D zoals het is als het net gezet is blijft het nooit. Maar tegenwoordig is er veel betere inkt dan bij die oude tatoeages natuurlijk :)

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 18:04

Mijn tattoo was e het heel erg vervaagd. Binnen 3 weken, gelijk gebeld. Niks aan de hand kon 'm zo laten bijwerken. De inkt pakte niet goed en hij was niet diep genoeg gezet.. Terwijl k bij hem met de rest echt nergens last van heb gehad. Je weet nooit hoe 't pakt.. Had ook dotwork dus natuurlijk andere techniek.

Afbeelding

Net gezetinks dus erg rood.. Krijg 'm niet mooi op de foto, hij is lichter als de rest van me sleeve, het is 'opvulling'

Ik mag morgen weer sleeve afmaken whoooop dan door met leg sleeve <3

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 18:08

Bedankt voor de antwoorden! Het zou mijn eerste zijn dus ben wat nerveus en wil graag ervaringen horen :o

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 18:14

Hier zitten best gave tattoos tussen! <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 18:16

Die onderste vind ik zelf ook heel tof, m'n vriend vind 'm alleen eng dus dat wordt niks :+

(tevens heb ik al een afspraak staan voor dat bovenbeen)

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 18:19

Courses schreef:
Die onderste vind ik zelf ook heel tof, m'n vriend vind 'm alleen eng dus dat wordt niks :+

(tevens heb ik al een afspraak staan voor dat bovenbeen)

Oh nee ik vind 'm tof echt, maar ook eng haha. Wel echt heel gaaf als je dat zo kan.. :))

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 19:15

Ik twijfel al heel lang of die wel echt is.

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 19:20

Dat veertje ziet er zo zacht uit! Ik zou het willen aanraken om te zien of het wel echt een tattoo is.
Die laatste is inderdaad heel gaaf maar ook eng! Hoe gaaf moet 't zijn om zoiets te kunnen zetten.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 19:24

Ah hier zijn jullie :+ Was het topic al kwijt :Y)

youaremystar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 19:58

Ik vind die eerste echt heeeul tof! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 20:07

Dat plaatje van dat opengewerkte been is niet echt. Tenminste; het kan een echte tattoo zijn maar de foto is enorm bijgewerkt. Op het scheenbeen zie je namelijk een glans van enkel naar knie lopen, een glans die gek genoeg op de zwarte stukjes ontbreekt. :+

Ook op de andere delen van het been zie je dat de normale rondingsglans van het mensenbeen op de zwarte stukken weg is. Dat terwijl zwarte inkt op een mensenhuid ook gewoon mee zou glanzen. Ik vind de tattoo (als het echt een tattoo is) echt heel mooi, maar wel wat sneu dat ze de zwarte stukjes met fotoshop nog even extra zwart hebben gemaakt zodat het echt gaten lijken, want zouden ze dat niet doen, dan zou je gewoon zien dat het een tekening op een been is.

Hier zie je bijvoorbeeld hoe die zwarte inkt in het echt wel mee zou glanzen met de normale glans op de huid:
Afbeelding

Als die beentattoo echt bestaat, dan zal hij er in het echt ook net zo echt/nep uitzien als de 3d skull, want doordat het zwart lichter glanst als er licht op valt zie je helaas ook meteen dat het geen echte diepte is maar gewoon een plaatje op de huid.

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 12:34

Wow Ivy, jouw mandala is prachtig!! <3

marijacindy schreef:
Ik wil heel graag een veertje maar ik wil hem graag op een plek die bedekt kan worden omdat je bij sommige bedrijven geen tattoo's mag hebben. Ik wil hem niet op mijn enkel, daar heb ik al een lavendeltje zitten. :o
Dus als iemand een handig plekje weet :j
Heel stom misschien, maar waarom niet op je andere enkel? Loop je meteen weer in evenwicht :D

Anthea schreef:
Heeft iemand hier ervaring met een coverup tattoo? Wanneer ik google zie ik vooral alleen maar "CHECK OUT THE MOST AMAZING COVER UP TATTOO EVER" tattoos die nogal overdreven zijn. :=
Jep, ik heb een cover up laten zetten door Mandy. Wat wil je weten?

jaimy10 schreef:
Mijn tattoo was e het heel erg vervaagd. Binnen 3 weken, gelijk gebeld. Niks aan de hand kon 'm zo laten bijwerken. De inkt pakte niet goed en hij was niet diep genoeg gezet.. Terwijl k bij hem met de rest echt nergens last van heb gehad. Je weet nooit hoe 't pakt.. Had ook dotwork dus natuurlijk andere techniek.

[ [url=m/cM8dFx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wow, zo erg vervaagd heb ik nog nooit gezien :oo

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 12:58

Nee mijn tatoeërder ook niet haha, hij schrok er zelf van :))
Maar is netjes opgelost!

Vanavond mag k weer *\%/*

suus_toes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 14:39

Nog altijd zo blij met mijn nieuwste tattoo!
En alweer een mooi tijdje 100% genezen.. zo is die geworden <3 :
Afbeelding

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 14:51

Niet mijn stijl, maar erg mooi gezet!

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 14:55

Ivy heeft mij geinspireerd om toch weer verder te zoeken naar mijn schouderstuk.
Ik heb nl een tattoo op mijn schouder die gecoverd moet worden, maar tegelijkertijd wil ik hem verbinden met de tattoo op mijn bovenarm zodat het 1 geheel wordt.
en dan wil ik ook nog mijn overleden ouders en 2 overleden paarden er in verwerken

En dan kan ik ook nog eens niet tekenen dus dat gaat een uitdaging worden haha

de cover moet in iedergeval weer een eenhoorn worden en voor de soort lijnen heb ik ook al een beetje een idee.
Heb thuis ook nog een mooie eenhoorn liggen.
Maar ja we gaan het zien, wat het uiteindelijk gaat worden

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 15:35

Ik kom ook even binnenvallen.

Mijn zus heeft een tattoo (die ik helaas niet online ga gooien, want dan vermoord ze me :+) met de 3 kusjes van haar kindjes en een veer bij.

Nu heb ik laatst laten vallen dat ik ook zoiets wilde, maar dan anders. De kinderen hebben dit gehoord en tante lien moest die tattoo laten zetten haha!

Maaar nu, de 3 kusjes worden opnieuw op papier gezet door de kindjes dus die zullen sowieso anders zijn dan die van mijn zus. Maar wat ga ik erbij zetten...? Veren, pijlen en dingen die iedereen heeft wil ik dus net niet :+

Iemand een ideetje hier??

Namira542

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 16:08

Die laatste van Cayenne ben ik ook al wel eerder tegengekomen.
Vind hem zo gaaf! Maar zal hem nooit zelf zetten.

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 17:41

Ik heb zojuist een tattoo laten zetten in Londen. Ik vond het werk van de artist heel netjes en strak, en ook online werd de parlour aangeraden voor first timers aangezien ze heel vriendelijk zijn. Ik ben samen met een vriendin gegaan, beide bij een andere artist. Haar tattoo is echt ontzettend mooi geworden, maar ik kan op een of andere manier gewoon niet blij zijn over de ervaring. Mijn artist was vrij kort af, voelde niet alsof ze oprecht interesse had in mijn tattoo. Toen ik vervolgens moeite had met de pijn, kreeg ik het gevoel dat ze me maar een janker vond. Misschien was dit helemaal niet haar bedoeling van haar, maar ik miste echt betrokkenheid van haar kant.

Nu de echte vraag. Ik heb op mijn enkel een tekst gezet aan de binnenkant, die ik heel mooi gelukt vind, en aan de buitenkant 3 voetstapjes en 3 hondenpootjes. De hondenpootjes zijn ook mooi gezet, niks mis mee, maar 1 van de voetstapjes heeft duidelijk een stuk minder ruimte tussen de hak en de voorvoet dan op de stencil was. Zou dit zwelling kunnen zijn en nog bij kunnen trekken of is dit echt gewoon niet goed gezet? En zou ik er nog iets aan kunnen laten doen, met witte inkt de ruimte kunnen vergroten bijv?
Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 18:10

IrisW wat vervelend van je ervaring.. Zo heb ik een keer een tattoo maar gelaten voor wat het was omdat de tattoo artist (was ook nog in de leer volgens mij) bijna zenuwachtiger was dan ik, plus de tattoo had een ontzettende lading en ik was extra zenuwachtig omdat ik bij de afspraak er pas achter kwam dat zij leerling was, toen vond ze dat ik te zenuwachtig deed en haar zenuwachtig maakte en als ik niet rustig kon doen/worden ik een andere keer maar terug moest komen wanneer ik het wel was. Toen ben ik uiteindelijk dus weg gegaan omdat ik haar niet vertrouwde en me niet prettig voelde bij haar.

Over jou tattoo, ik vind de voetstappen raar gezet eerlijk gezegd, kan deels zwelling zijn maar de onderste voet + hak zit veel minder ruimte tussen dan bij de anderen, de middelste hak zit een uitgeschoten lijntje en is te smal zo te zien, de onderste zit dan een ontzettende knik/bocht in bij de tenen, de middelste iets minder en de bovenste bijna helemaal niet..