heb eigenlijk een benentraining op het programma vandaag waar ik me oprecht op verheugde...
en daarnaast 20-30min HIIT. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heb eigenlijk een benentraining op het programma vandaag waar ik me oprecht op verheugde...
en daarnaast 20-30min HIIT.
maar gelukkig is het nu en hopelijk niet op vakantie want dat duurt gelukkig nog even. Ieder voordeel heeft zijn nadeel, ofzo?
. Kun je niet een stukje gaan wandelen, ben je er even uit en heb je wat bewogen?
beterschap!
probeer het af en toe wel bewust mee te pakken. Het 'liefste' 1 keer per week een aantal oefeningen.
Core train je als het goed is ook bij andere oefeningen. Ik doe af en toe een kort circuitje na m'n gewone training, of hanging leg raises oid. 
Poiuytrewq schreef:Heftig karuna zo'n erge spierpijn. Maar dat wordt bij de meeste wel minder wanneer je langer traint
Zijn er hier nog dames die nauwelijks hun buik trainen? Heb altijd het gevoel dat ik de enige ben![]()
Kris schreef:Eulogy schreef:Mwah, een dikkere buik van buikspieroefeningen lijkt me ook overdreven
Natuurlijk ga ik hier heel erg kort door de bocht, maar iedereen denkt dat je van het doen van buikspieroefeningen een strakke buik krijgt.
Zo werkt het helaas dus niet.
) en ik ben ook bang dat dat weg gaat als ik die intensief train.
en soms nog wat grondwerk. nu heb ik nog best overgewicht, dus neem t met plezier wat extra mee