Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
C_arola schreef:amyyy55 schreef:Ik ging lekker maar kan niet meer mee doen door een brandwond in mn knieholte.. Ga wel improviseren met een side plank aan één kant.
Ik heb het nog niet gedaan terwijl dit wel mijn voornemen is, maar is het zwaarder om de side plank aan 1 kant te doen?
Diane_ schreef:Zooo, net de 2 minuten gedaan.De 5 gaat hem niet worden voor mij, daar ben ik al wel achter, hahaha. 2 is met moeite gelukt. Iemand zei hier dat je je voeten iets naar links en rechts moet doen enzo, dat helpt wel goed bij mij
Floran schreef:Diane_ schreef:Zooo, net de 2 minuten gedaan.De 5 gaat hem niet worden voor mij, daar ben ik al wel achter, hahaha. 2 is met moeite gelukt. Iemand zei hier dat je je voeten iets naar links en rechts moet doen enzo, dat helpt wel goed bij mij
Voeten naar links en rechts? ik heb even terug gekeken maar kan het niet vinden, wat bedoel je daar precies mee? Ondertussen een filmpje kijken werkt voor mij het best en daarnaast bouw ik gewoon op met elke dag 10 of 15 seconden extra, afhankelijk van hoe het gaat. Gister was ik met 2 minuten bijvoorbeeld nog niet aan het trillen, dan kan ik best iets langer door gaan. Ik ga vanavond proberen om de 3 minuten vol te houdenDaarna snel door naar de 5.
Wat gaan jullie eigenlijk doen als je je doel behaald hebt? Door en steeds langer (waar is het eind?) of door met elke dag 3 of 5 minuten? Of stoppen jullie? Dat laatste vindt ik dan eigenlijk zonde, alle inspanning voor niets... Maar ik weet niet of ik de motivatie vast kan houden als dit topic op zijn eind loopt