Hoe zijn jouw nagels?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wat doe jij met je nagels?

Ik doe niks aan mijn nagels
342 (37%)
Ik lak mijn nagels nooit, maar verzorg ze wel (manicure)
72 (7%)
Ik laat mijn manicure (eventueel met normale lak) doen door een styliste
2 (0%)
Ik lak mijn nagels alleen voor een feestje/bij gelegenheid
132 (14%)
Ik lak mijn nagels regelmatig met normale nagellak
122 (13%)
Ik lak mijn nagels altijd met normale nagellak
38 (4%)
Ik lak mijn nagels zelf met gellak
45 (4%)
Ik laat mijn nagels lakken met gellak door een styliste
26 (2%)
Ik voorzie mijn eigen nagels van kunstnagels (gel/acryl)
14 (1%)
Ik laat mijn nagels voorzien van kunstnagels (gel/acryl) door een styliste
73 (8%)
Anders
41 (4%)

Totaal aantal stemmen: 907

nijnthju

Re: Hoe zijn jouw nagels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 14:38

Ibiza pink van pinkgellac. Holo poeder blijft toch wel lastig.
Afgelopen weekend achter mijn zadel blijven hangen met een nagel, dus er zat een pijnlijke scheur in. Gelukkig mooi kunnen repareren!
Afbeelding

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 18:01

anne_bento schreef:
Ik heb mijn hele leven nagels gebeten, vond het zo'n onverzorgd gezicht dat ik zo'n 9 maanden acryl nagels heb laten zetten, met gellak. Inmiddels zijn mijn eigen nagels net zo lang als mijn nepnagels, maar nog te dun en broos om zonder door te gaan. Vind dit ook mooier, maar kost me wel elke 3 weken opvullen haha..

Heb nu voor het eerst rood, ben zelf meer van de zachtere kleuren maar ik dacht, ik probeer het eens :)
Ze zitten er nu een week op, groeit als een gek, dus je ziet nu al uitgroei van dichtbij. Gelukkig van veraf nog niet :)
Ik heb ze normaal iets korter, moet deze weer even bijvijlen nu eigenlijk.

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Mooie kleur! :j

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 14:37

Afbeelding
Hema lakje.

Suzanne_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 19:42

Bedankt nog voor de reacties op mijn vorige setje nagels, ik ben heel tevreden over mijn nagelstyliste <3

Sinds vandaag weer een nieuw setje met een pigment erop waardoor mijn nagels net spiegeltjes zijn. Het is heel lastig om de kleur goed op de foto te krijgen, maar dit geeft wel het idee:

Afbeelding

Afbeelding

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 17:03

Afbeelding

Suzanne_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 00:34

Mooi kleurtje Cinnepin! Ik wil ook zoiets de volgende keer dat ik nieuwe nagels krijg :D

@Annebento: Jouw nagels groeien wel snel zeg! Ik heb zo n uitgroei pas na 2,5 week.. nu hoorde ik wel gisteren iets over een nieuwe techniek waarbij ze onder de nagelriem lakken waardoor je veel minder snel uitgroei hebt. Lijkt me echt fijn maar misschien ook wel weer schadelijk voor je nagels

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 12:13

het is een kleurtje van quida, de 135 ;)

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 16:26

Leuk om alle verschillende nagels te zien. De mijne zien er nu zo uit, ik ga ze vanavond weer lakken.

Afbeelding

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 18:02

Ik heb nu deze, maar ben niet zo weg van de dekking. Dit zijn 2 lagen..Afbeelding

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 19:49

Afbeelding
405 rose libertine van Rimmel <3

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 19:56

Ik baal ervan dat ik geen nagellak kan dragen ;(. Mijn nagels komen er na het afhalen altijd uitgedroogd en gebarsten uit ;(.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 21:59

Ik heb de witte nu net alweer ingewisseld voor deze donkerblauwe gellak <3 :')
Afbeelding

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 22:41

_San87_ schreef:
Ik baal ervan dat ik geen nagellak kan dragen ;(. Mijn nagels komen er na het afhalen altijd uitgedroogd en gebarsten uit ;(.

Basislakje eronder doen?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 23:24

Doubtless schreef:
_San87_ schreef:

Basislakje eronder doen?

Zelfs van de O.P.I basecoat zonder troep erin barst de boel ;(.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 07:42

Heb je millionails van Essie al eens geprobeerd? Dit is geen basecoat maar een treatment. Ik had namelijk ook altijd het probleem dat mijn nagelbed beschadigde door de nagellakremover, maar sinds ik dat spul gebruik heb ik er geen last meer van.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 08:13

Jolien87 schreef:
Heb je millionails van Essie al eens geprobeerd? Dit is geen basecoat maar een treatment. Ik had namelijk ook altijd het probleem dat mijn nagelbed beschadigde door de nagellakremover, maar sinds ik dat spul gebruik heb ik er geen last meer van.

Sinds ik nagelriemolie en de treatment van Herôme gebruik zijn mijn nagels echt beter. Dus daar ben ik al blij mee.

Die treatment van Essie, is dat ook geschikt om als basecoat te gebruiken? Het is idd door de nagellakremover dat t mis gaat. En ik gebruik altijd de remover zonder aceton. Ik wil zo graag weer mijn lakjes dragen ;(.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 08:59

Gebruiken jullie ook van die vijlen om glans op de nagels te brengen? Dan hoef je niet te lakken immers. En het blijft wel puur natuur. Ik heb ergens nog zo'n vijl liggen. Dat gaf bij mij altijd een mooi resultaat.

Nagelriemolie, daar zit toch vooral minerale olie in? Dat staat namelijk wel op mijn 'obey your body by lancome' olie (allang over datum overigens, maar ruikt nog goed). Minerale olie doet namelijk helemaal niets voor je huid. Je moet jojoba of druivenpit hebben.

Michje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 09:28

Zo'n vijl zorgt niet voor een kleurtje op mijn nagels, dus ik zou ze dan nog steeds wel 'moeten' lakken.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 09:42

_San87_ schreef:
Jolien87 schreef:

Sinds ik nagelriemolie en de treatment van Herôme gebruik zijn mijn nagels echt beter. Dus daar ben ik al blij mee.

Die treatment van Essie, is dat ook geschikt om als basecoat te gebruiken? Het is idd door de nagellakremover dat t mis gaat. En ik gebruik altijd de remover zonder aceton. Ik wil zo graag weer mijn lakjes dragen ;(.

Als ik millionails gebruik dan doe ik geen basecoat op en dat werkt altijd prima bij mij. Die heb ik ook weleens op zonder nog een lakje eroverheen, dus lekker een naturel glansje.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 09:44

germie schreef:
Gebruiken jullie ook van die vijlen om glans op de nagels te brengen? Dan hoef je niet te lakken immers. En het blijft wel puur natuur. Ik heb ergens nog zo'n vijl liggen. Dat gaf bij mij altijd een mooi resultaat.

Nagelriemolie, daar zit toch vooral minerale olie in? Dat staat namelijk wel op mijn 'obey your body by lancome' olie (allang over datum overigens, maar ruikt nog goed). Minerale olie doet namelijk helemaal niets voor je huid. Je moet jojoba of druivenpit hebben.

Ik gebruik amandelolie. Werkt heel fijn voor mijn nagelriemen.

@Jolien, ik ga vanmiddag eens bij de Etos kijken! Klinkt goed.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 10:20

_San87_ schreef:
germie schreef:

amandelolie kan ook. Maar daarom vraag ik het ook, want vaak zit er minerale olie in. en dat verzorgt gewoon niet.

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 10:24

germie schreef:

Jij bedoelt zo'n blokje met buff,shine etc?
Ik heb ook de shine kant eens gebruikt en dat gaf bij mij ook een super mooi glad, glanzend & natuurlijk resultaat.

Maar ik ben toch te verslaafd aan mijn gellakjes om au naturel te gaan :o

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 10:27

Afbeelding

Mijn bruidsnagels voor vandaag :oo *\o/*

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 11:36

nikilover schreef:
germie schreef:

Jij bedoelt zo'n blokje met buff,shine etc?
Ik heb ook de shine kant eens gebruikt en dat gaf bij mij ook een super mooi glad, glanzend & natuurlijk resultaat.

Maar ik ben toch te verslaafd aan mijn gellakjes om au naturel te gaan :o

ja zoiets ja. Ik weet niet hoe het heet. Maar het zijn een soort vijltjes. Ik heb ze eens gekregen van Herome. En het werkt eigenlijk super. Ik deed vroeger mijn teennagels wel, de handen zijn gewoon mooi zonder er iets aan te doen. Maar het bleef ook langer mooi dan met nagellak.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 12:27

germie schreef:
_San87_ schreef:

amandelolie kan ook. Maar daarom vraag ik het ook, want vaak zit er minerale olie in. en dat verzorgt gewoon niet.

Ja snap 't. Mijn olie is 100% amandel.

Die vijltjes waar jij het over hebt ga ik ook eens naar kijken :). Klinkt ideaal.