Afgelopen weekend achter mijn zadel blijven hangen met een nagel, dus er zat een pijnlijke scheur in. Gelukkig mooi kunnen repareren!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anne_bento schreef:Ik heb mijn hele leven nagels gebeten, vond het zo'n onverzorgd gezicht dat ik zo'n 9 maanden acryl nagels heb laten zetten, met gellak. Inmiddels zijn mijn eigen nagels net zo lang als mijn nepnagels, maar nog te dun en broos om zonder door te gaan. Vind dit ook mooier, maar kost me wel elke 3 weken opvullen haha..
Heb nu voor het eerst rood, ben zelf meer van de zachtere kleuren maar ik dacht, ik probeer het eens![]()
Ze zitten er nu een week op, groeit als een gek, dus je ziet nu al uitgroei van dichtbij. Gelukkig van veraf nog niet![]()
Ik heb ze normaal iets korter, moet deze weer even bijvijlen nu eigenlijk.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Jolien87 schreef:Heb je millionails van Essie al eens geprobeerd? Dit is geen basecoat maar een treatment. Ik had namelijk ook altijd het probleem dat mijn nagelbed beschadigde door de nagellakremover, maar sinds ik dat spul gebruik heb ik er geen last meer van.
_San87_ schreef:Jolien87 schreef:Heb je millionails van Essie al eens geprobeerd? Dit is geen basecoat maar een treatment. Ik had namelijk ook altijd het probleem dat mijn nagelbed beschadigde door de nagellakremover, maar sinds ik dat spul gebruik heb ik er geen last meer van.
Sinds ik nagelriemolie en de treatment van Herôme gebruik zijn mijn nagels echt beter. Dus daar ben ik al blij mee.
Die treatment van Essie, is dat ook geschikt om als basecoat te gebruiken? Het is idd door de nagellakremover dat t mis gaat. En ik gebruik altijd de remover zonder aceton. Ik wil zo graag weer mijn lakjes dragen.
germie schreef:Gebruiken jullie ook van die vijlen om glans op de nagels te brengen? Dan hoef je niet te lakken immers. En het blijft wel puur natuur. Ik heb ergens nog zo'n vijl liggen. Dat gaf bij mij altijd een mooi resultaat.
Nagelriemolie, daar zit toch vooral minerale olie in? Dat staat namelijk wel op mijn 'obey your body by lancome' olie (allang over datum overigens, maar ruikt nog goed). Minerale olie doet namelijk helemaal niets voor je huid. Je moet jojoba of druivenpit hebben.
_San87_ schreef:germie schreef:Gebruiken jullie ook van die vijlen om glans op de nagels te brengen? Dan hoef je niet te lakken immers. En het blijft wel puur natuur. Ik heb ergens nog zo'n vijl liggen. Dat gaf bij mij altijd een mooi resultaat.
Nagelriemolie, daar zit toch vooral minerale olie in? Dat staat namelijk wel op mijn 'obey your body by lancome' olie (allang over datum overigens, maar ruikt nog goed). Minerale olie doet namelijk helemaal niets voor je huid. Je moet jojoba of druivenpit hebben.
Ik gebruik amandelolie. Werkt heel fijn voor mijn nagelriemen.
@Jolien, ik ga vanmiddag eens bij de Etos kijken! Klinkt goed.
germie schreef:Gebruiken jullie ook van die vijlen om glans op de nagels te brengen? Dan hoef je niet te lakken immers. En het blijft wel puur natuur. Ik heb ergens nog zo'n vijl liggen. Dat gaf bij mij altijd een mooi resultaat.
nikilover schreef:germie schreef:Gebruiken jullie ook van die vijlen om glans op de nagels te brengen? Dan hoef je niet te lakken immers. En het blijft wel puur natuur. Ik heb ergens nog zo'n vijl liggen. Dat gaf bij mij altijd een mooi resultaat.
Jij bedoelt zo'n blokje met buff,shine etc?
Ik heb ook de shine kant eens gebruikt en dat gaf bij mij ook een super mooi glad, glanzend & natuurlijk resultaat.
Maar ik ben toch te verslaafd aan mijn gellakjes om au naturel te gaan
germie schreef:_San87_ schreef:
Ik gebruik amandelolie. Werkt heel fijn voor mijn nagelriemen.
@Jolien, ik ga vanmiddag eens bij de Etos kijken! Klinkt goed.
amandelolie kan ook. Maar daarom vraag ik het ook, want vaak zit er minerale olie in. en dat verzorgt gewoon niet.