Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:Ik ken wrakken van 40, en hele actieve jongeren van 80. Je moet wat geluk hebben, maar dat moeten de jongeren ook. Ik heb meer moeite met tienermoeders die geen inkomen en totaal geen besef hebben van wat een kind kost.
Maar zoals ik al zei ben ik nog te jong voor kinderen en denk ook niet dat ik ze krijgen wil. Is misschien maar goed ook voor de aardkloot. Er zijn al genoeg mensen.
Jennyj01 schreef:Het is dan wel weer jammer dat dat van vaders van 60+ minder erg gevonden word.
Majabeestje schreef:Stom trouwens dat je niet met iedereen over paarden kan praten...
KellyR schreef:Cer schreef:Nou ja, misschien willen die jonge moeders dat dan wel... vooral als de vader goed gevuld iszit je er ook niet zo lang mee
Goede levensverzekering![]()
Of mag ik dat niet hardop zeggen...
Sizzle schreef:Ik vind het wel grappig hoe mensen zonder kinderen niet veroordeeld willen worden maar dan wel oude moeders gaan beoordelen op het al dan niet egoistisch zijn
De wereld zou mooi zijn als we elkaars keuze respecteerden.
Majabeestje schreef:Sizzle schreef:Ik vind het wel grappig hoe mensen zonder kinderen niet veroordeeld willen worden maar dan wel oude moeders gaan beoordelen op het al dan niet egoistisch zijn
De wereld zou mooi zijn als we elkaars keuze respecteerden.
Ja, daar heb je wel een punt. Sowieso zijn met name vrouwen goed in het elkaar veroordelen. Mannen zijn daar over het algemeen een stuk relaxter in.