Lippen opvullen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 21:49

enamorada schreef:
Ik heb aankomende vrijdag een consult staan bij Blush & Botox. Mocht het dan écht goed voelen voor mij, kan de behandeling dezelfde dag nog.

Super!! Heel veel succes en vooral plezier. Geniet er van :)
Doe hem maar de groetjes van Elke, het witte meisje met de lange zwarte haren!

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 21:50

Bij deze mijn ervaring en eerste indrukken:

Ik had een afspraak om kwart over 3 vanmiddag. De kliniek was mooi afgeschermd van buiten en de naam van de kliniek stond subtiel op het raam van de gevel. Dit is fijn voor mensen die van discretie houden. Ik moest aanbellen om binnen gelaten te worden. Vervolgens werd ik binnengelaten. Omdat ik naar een arts ging die zijn eigen praktijk runt en ik ook te vroeg was, was hij op dat moment nog bezig met een andere cliënt en moest ik even in de wachtruimte wachten. Dit was een prettige en rustgevende wachtruimte. Er was ook mogelijkheid tot het nemen van koffie/thee/water wat prettig was.

Precies op de tijd dat ik aan de beurt was was de arts klaar met de vorige cliënte en ik kon meteen meekomen naar het kantoor/behandelruimte. Hier hebben we besproken wat ik wilde. Ik wilde graag een natuurlijke lipvergroting met de focus op de bovenlip aangezien deze behoorlijk wat volume mist, vooral in vergelijking met mijn onderlip. De arts stelde voor het te behandelen met Juvederm aangezien dit een ideale filler is voor een natuurlijk resultaat. Hier werd ik erg blij van want dit was de filler die ik persoonlijk het liefste wilde.

Deze vorm van Juvederm bevat ook verdoving(Lidocaine) wat ervoor zorgt dat zodra de naald in de lip zit, het geprikte gebied meteen verdoofd wordt. Hiernaast kreeg ik ook een zalf op mijn mond gesmeerd voor oppervlakkige verdoving. Deze zalf tintelde enorm en al heel snel voelde ik niks meer. Het voelde wel alsof ik een beetje aan het kwijlen was maar dit kwam puur door het gevoelloze gevoel rond mijn mond. Terwijl de zalf aan het inwerken was vulde ik papierwerk in met onder andere handtekeningen, of ik bepaalde medicijnen nam/allergien had etc. Nadat ik al het papierwerk had ingevuld en de zalf goed ingewerkt was maakte de arts voor foto's en hierna werd het tijd voor mij om op de tafel te gaan liggen en voor de behandeling om te beginnen.

De prikjes voelde ik nagenoeg niet; alleen de ingang van de naald was voelbaar. Deze waren niet bepaald pijnlijk; zodra de naald in de lip was begon de verdoving in de filler meteen zijn werk te doen waardoor ik vaak niet eens kon voelen dat de naald alweer uit mijn lip was. Na elk prikje masseerde de arts mijn lip goed zodat de filler zich mooi zou verspreidden door de lip. De prikjes in het midden van de lippen zouden het venijnigst zijn, had ik op het internet gelezen, en dat zei de arts ook. Toch vond ik ook die meevallen! Ik denk dat ik ze vergelijk met het gemiddelde prikje wat je krijgt als je je bloed moet laten prikken. Niks om je grote zorgen over te maken dus!

Ik had wel last van enigzins wat bloedingen maar niks om je erge zorgen over te maken. Dit is overigens mijn eigen schuld geweest, want ik had op vrijdag een redelijke hoeveelheid alcohol genuttigd wat het bloed dunner maakt en dus de kans op bloedingen groter maakt.

De arts liet mij tussen het prikken door meerdere keren in de spiegel het resultaat zien, wat een verschil! _/-\o_

Uiteindelijk heb ik 1 ml(1 spuit) Juvederm toegediend gekregen waarvan het grootste gedeelte in de bovenlip is gegaan en een klein gedeelte in de onderlip om het te proportioneren.

Nadat de behandeling was afgelopen heeft de arts het gebied rond mijn lippen opgefatsoeneerd en na foto's genomen. Hierna heb ik wat vragen gesteld over de nazorg die hij keurig heeft beantwoord. Ik kon zowel contant als met pin afrekenen. Ik kreeg een formulier mee voor kliniekervaringen.nl om in te vullen zodat ik mijn ervaring met anderen kon delen, en 2 hele leuke kortingsbonnen van 10%(een voor mij, een voor een vriend of vriendin) voor een volgende behandeling. Toen hebben we gedag gezegd. In de wachtruimte het formuliertje ingevuld en daarna blij naar huis gegaan!

Enfin, genoegd gekletst. :Y)

Dit is voor de behandeling:

Afbeelding

Vlak voor de kliniek:

Afbeelding

Zoals je ziet: prima onderlip, enorm dunne bovenlip!

Na de behandeling(sorry voor de slechte hoek en verschrikkelijk uiterlijk, net de schrik van m'n leven gehad en stond in een bushokje te schuilen voor regen en onweer en wilde een foto nemen voordat de zwelling te erg werd):

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben heel erg blij met het resultaat tot nu toe! Zoals je ziet is de bovenlip rond de rand wat gezwollen(neigt mss een beetje richting de duckface) maar dit is de initiele zwelling die je krijgt na de injecties. Die zwelling wordt later minder en dan is wat je nu ziet - de zwelling ongeveer het uiteindelijke resultaat!

Op dit moment zijn mijn lippen wel een stukje meer gezwollen dan dit maar het is niks buitensporigs. Drinken en eten is nog wel moeilijk(mijn lippen voelen heel 'gespannen') maar verder prima. Ik zal, naarmate de zwelling wat minder is en ik lipstick mag dragen nog een foto plaatsen! :j

Edit: klein stukje toegevoegd het masseren van de filler terwijl deze in de lip ingespoten is :Y)
Laatst bijgewerkt door Tytonidae op 27-02-17 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Maanlicht

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 21:53

Wat leuk om je verslag te lezen Tytonidae! Ik vind het er erg mooi uitzien :D

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 21:58

Prachtig!!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 22:00

Heel mooi resultaat!!

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-17 22:06

Wat is het mooi geworden zeg!

Vuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 22:14

Wauw super mooi geworden!

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 22:22

Wauw, je ziet een mooi en duidelijk verschil! Past mooi bij je gezicht :j

Naar welke kliniek ben je gegaan? Of heb ik daar overheen gelezen?

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 22:26

Dankjulliewel! :) Ik ben er tot nu toe heel erg blij mee!
@Sharoontje, Ik ben bij Injectables Tilburg geweest!

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 22:57

Wauw Tytonidae! Het staat je prachtig! Je hebt er echt een poppengezichtje van gekregen, maar dan op een hele positieve manier! :)

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 23:05

Heel erg mooi geworden Tytondae! Volgens mij zou er in jouw geval zelfs meer dan 1 ml inkunnen, zonder dat het onnatuurlijk lijkt.
Heel mooi!

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 00:06

Mooi zeg! Ik vind het er erg natuurlijk uit zien!

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 00:06

Heel mooi geworden! Ook fijn dat het je zo goed geholpen bent. En heel leuk om je verhaal zo te lezen.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 01:41

Heel mooi! :j

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 01:55

Mooi gworden!

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 10:01

Echt mooi gedaan Tytonidae. +:)+
Dit zie ik liever dan van die opgeblazen lippen.
Ziet er goed uit.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 10:08

Dat is heel natuurlijk gedaan, minder verschil maar wel erg mooi zo!

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 12:56

Heel mooi geworden !

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 13:43

Heel mooi geworden!

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 14:18

Heel mooi zeg! Je krijgt er ook een warmere uitstraling van.

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 14:37

Dankjulliewel voor jullie lieve reacties! Ik ben zelf ook echt heel blij met wat het voor mijn gezicht doet; precies het effect wat ik wilde; een wat zachtere uitstraling.

Nog even een kleine update:
Gisteren na de behandeling begon met name mijn bovenlip lichtjes op te zwellen en kreeg ik wel echt even die duckface. Heb voorzichtig gedaan met eten en drinken en Bepanthen gesmeerd. Ook werden ze wat pijnlijker; het beurse gevoel van de behandeling werd echt voelbaar. Maar verre van ondraaglijk hoor. :) Gewoon een beetje dat gekneusde gevoel. Ik had verwacht deze ochtend wakker te worden met nog meer zwelling(aangezien ik heb gelezen dat dat vaak gebeurt) maar bij mij is de zwelling lichtjes afgenomen en voelt het allemaal wat minder beurs. Ik kan wat beter praten, eten en drinken. Het voelt nog steeds wel strak aan maar een stuk minder dan gisterenavond. +:)+

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 16:34

Dat is echt heel mooi geworden! Prachtig zeg.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 17:16

Mooi hoor!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 20:37

Mooi! Tenminste niet van die opgespoten Barbie lipjes. Kan me goed voorstellen dat je hier erg tevreden mee bent.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 20:43

Oh ik vind het ook echt heel erg mooi! Heel ander gezicht heb je er van gekregen, maar totaal niet neppig of overdreven. Leuk voor je! :D