Zal de rest morgen op de foto zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mondy schreef:Mooie kleur Berdien ben benieuwd naar de rest van je aankoop !
Lineoum wat een mooie kleuren bij deze look, staan je echt super mooi.
Degene met de eyeliner onder de ogen opzich kan t soms mooi zijn hoor. Ik vind een donkere oogopslag zo nu en dan niet verkeerd. Maar ik denk dat je een veel liever gezicht gaat hebben zonder de onderste lijn
Ds mooi weer ..Vooral je lipkleur![]()
De liquids die ik heb zijn goed op te doen zonder kwastje, vooral die van smashbox zijn super en zit ik altijd goed mee. Ik doe wel altijd eerst de lijnen en dan inkleuren.
Jamiefris schreef:Degene over de eyeliner. Ben benieuwd hoe het je staat als je het onder je ogen weg laat.
Zo krijg je vind ik kleinere ogen.
Zelf deed ik het ook altijd. Net als oogpotlood op de waterlijn maar merk dat mijn ogen zoveel groter lijken zonder dit.
Ik lees zoveel mee en wil ook meer reageren alleen op mijn telefoon is het zo lastig en eigenlijk zit ik nooit op de laptop. Sorry hiervoor.
Joolien schreef:Mooie kleur Suus! Je wenkbrauwen vind ik hier ook mooi.
Die blogger die ik van de week noemde, Kathleen Lights heeft haar Eigen Morphe palette, erg mooie kleuren al zeg ik ht zelf! Die zou ik wel willen hebben, maar is denk ik voorlopig alleen beschikbaar in de USA.
[ [url=m/4eqw3x.jpg]Afbeelding[/url] ]
bontejames schreef:Hallo allemaal! Graag wil ik mij ook melden hier! Ben gek op make up, en ookal zeg ik het zelf ben ik aardig goed in het opmaken van mijzelf en anderen. Veel verstand over allerlei soorten make-up en technieken van het aanbrengen.
Ik volg jullie vanaf nu en zal ook mijn looks/ervaringen en make-up delen!
Ikwashier schreef:[ [url=m/0jTzm8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lau_ schreef:Hoi! als stille meelezer heb ik hier even een vraagje.
Ik heb vandaag eindelijk mijn eerste jeffree star liquid lipstick binnen ( thanks friemel, heel blij mee!) maar hoe krijgen jullie het altijd er zo mooi op?
Het lukt mij echt voor geen meter... De kleur is trouwens wel echt geweldig.
heeft iemand voor mij de gouden tip?
Tytonidae schreef:Dankjewel Drunksheep![]()
Die look van jou is ook prachtig heyJe blending skills zijn echt enorm goed!
Elke, wat vindt jij van Pink Plaid? Ik heb echt jeukende handen om hem te bestellen, haha
Lau_ schreef:bedankt voor al jullie tips, ik ga ermee oefenen!
[ Afbeelding ]
Resultaat van vanochtend
Edit: krijg de foto niet gedraaid haha sorry
Berdien schreef:Goede CP buit ook!
Ik heb dus zo'n setje van CP, in een doosje. Maar hoe krijg ik in gódsnaam die dingen open/eruit?