Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tilmar schreef:Wat super dat het zo goed gaat! En zo veel verschil al in die foto's.
Dat je zelf niet veel verschil merkt herken ik wel. Ik ben zelf een enorme jojo, alleen is mijn maximum wel te zwaar maar niet extreem. Ik ben zelf 22 kilo afgevallen en door omstandigheden weer wat aangekomen. Nu dus nog altijd 19 kilo lichter dan 1,5 jaar geleden. Maar door die paar kilo lijkt het wel of ik weer op mijn oude gewicht ben. Op een of andere manier kan je dat zelf niet goed inschatten.
Ga zo door met sporten en gezond eten!! Echt top!
JustAshley schreef:Had ik net een heel stuk geschreven doet mijn telefoon raar alles weg... Haha nou lekker dan !
Als eerst even @Miralooks: Wat super stoer van je dat je opnieuw de stap heb gezet. Voor vragen mag je me altijd een berichtje sturen !
Dat geld trouwens voor iedereen hoor.
@ Kaulitz : Wat naar ik hoop dat ze je kunnen helpen!
@Cissi: Je bent al op de helft dus ik geloof in je!![]()
@Romeo : Ik hoorde van veel mensen, het ziekenhuis en de kliniek dat smeren geen nut heeft. Het is per persoon heel verschillend of je een vel overschot krijgt.
Daarbij wil ik je niet ontmoedigen hoor haha maar vitamine's nu slikken heeft ook geen enkel nut. Vitamine's zijn alleen belangrijk na de operatie en daar moet je speciale voor bestellen. Als je tekort heb aan vitamine D dan zien ze dat wanneer ze je bloed gaan controleren en dan krijg je daar wat voor op recept. Of heb jij het advies gekregen van een arts om vitamine's te gaan slikken ? ( Nogmaals niet l*llig bedoeld hoor maar probeer je te helpen en ben nieuwsgierig![]()
Het is zo gek ik zie zelf niet dat ik ben afgevallen maar ik merk het heel erg aan mijn kleding.
Alleen toen ik laatst 2 foto's naast elkaar zette schrok ik toch wel een beetje haha !
Ik zal proberen een foto toe te voegen aan dit bericht.
Daarnaast sport ik ook best 'veel' vergeleken met eerst en om mijn werk heen natuurlijk dat is soms wel lastig.
Eergister hebben we 60 baantjes van 25 meter gezwommen in 57 min. Eerst deden we 40 baantjes maar dat werd ons te makkelijk![]()
Gister 7 km met mijn verzorg/bijrijdpaardje gewandeld door de polder. Ik was helemaal kapot daarna en voel het nu nog steeds behoorlijk erg![]()
En vanavond gaan we weer zwemmen. Even kijken hoe het gaat met de spieren maar als 60 lukt willen we er 80 zwemmen. Maar zo niet dan niet. 60 of 40 vind ik ook prima
Het was trouwens niet de bedoeling om mijn kop ZO groot in beeld te laten komenMaar ik en bokt foto's plaatsen worden nooit vrienden denk ik haha ! dus sorry maar hier mijn hoofd MEGA
[ [url=m/EMISrX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Romeo2007 schreef:Heb jij ook een gbp gehad?