Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dispar_Vulgo schreef:Ik ga denk ik naar Zilveren Kruis Ziezo verzekering.
Beperkt aantal ziekenhuis, maar wel alle ziekenhuizen hier in de buurt. En 100% vergoeding voor de meeste tandarts behandelingentot 250 euro. Totaal 105 euro pm
RoyceMack schreef:Waarom is de hele site engels en 'Loonzorg' niet en het is gevestigd in Hoofddorp.
Als paramedicus ben ik op dit moment bezig met contracten sluiten met zorgverzekeraars. Echter staat deze niet op de lijst om contracten mee te sluiten. Hebben andere hulpverleners in NL dit dan wel?
Cer schreef:Ja inderdaad, alleen de meervlaksvullingen zitten er standaard niet bij, maar verder wel gewoon de 2x pj controle (vind ik fijner dan 1x per jaar) ..dus met de reguliere dingen zou je eruit moeten komen.
Als ik zelf bijspaar voor die extra's ben ik nog steeds goedkoper uit dan mn huidige verzekering bij Achmea..
het enige wat ik jammer vind is dat je niet de compact in combinatie met de tandarts kan maken.. max 9 fysio is zat voor mij, maar meer tandarts ivm gebitsdingen zou wel fijn zijn. Maar dat hebben ze nergens..
Straks alles nog even goed lezen en rekenen en dan volgende week de boel om laten zetten
Nessa schreef:Jawel toch? Zilveren kruis heeft dit. Cz dacht ik ook. Fbto kun je apart alles aanzetten en hoe hoog.
Zilvere kruis kun je een lager pakket kiezen. En je tandarts kun je apart kiezen hoe hoog pakket.