Percy schreef:Superpony: negatief is juist goed, dat wil zeggen dat het niet kwaadaardig is. Positief is de foute uitslag.
Sterkte vandaag ts.
Ik schreef met positief nieuws, dus goed nieuws! En negatief nieuws, is slecht nieuws.
Spice, oke scans, zouden ze toch moeten kunnen bekijken en bespreken binnen 10 dagen. Eigenlijk is dat ook best lang idd. Ik had een echo en daar zagen ze wat op. Moest er uit dat ''iets'' wat worden afgenomen. Moest meteen volgende dag en zogen ze er meteen enkele cellen uit. Dat is ter plekke bekeken. En later ben ik door mn eigen arts gebeld toen. Werd toen best snel geopereerd ook. Dat dingetje opsturen duurde wel weer langer.
Bij slecht nieuws, bellen ze vaak wel snel. Iets totaal anders, maar mijn bloed wordt vaak afgenomen. Zo ging ik bloed laten afnemen ( vanwege auto immuun ziekte ) en werd ik 's middags al gebeld dat er de volgende dag een bed klaarstond voor een bloed transfusie. Had een hb4 en dat was wel erg laag.
Maar goed, je wil denk ik ook een goed gesprek met je eigen arts en meteen meer info over de uitslag.