Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MDJ schreef:Ik heb nu een claricup besteld in maat S. Zou gelijk moeten zijn aan de maat M van Meluna maar dan met een wat langer, soepel steeltje. Heb nu de meluna met een kogeltje als steeltje maar die is 's ochtends na het slapen nog wel eens wat lastiger te verwijderen.. Morgen komt hij binnen als het goed is.
Klijntje schreef:MarliesV schreef:Ik heb het advies gekregen: Me Luna Classic of Lunette 1
Zit nog al een verschil in prijs maar voor de rest wordt ik er weinig wijs uit.
Iemand ervaring met 1 van beide, welke is beter?
Ik heb ze allebei. Ze zijn vrijwel identiek qua maat en vorm. Toch gebruik ik de Meluna eigenlijk nooit. Hij is van ander materiaal (en mede daarom ook goedkoper denk ik). Ik vind de Lunette prettiger aanvoelen.
Felicxa schreef:Vandaag die van mij voor het eerst uitgetest en ik kan het echt aanraden! Ik had verwacht dat veel moeilijker zou zijn om hem er de eerste keer goed in te krijgen maar dat viel echt hartstikke mee, en ik heb hem nog niet gevoeld zoals ik dat met tampons wel had.
Echt super fijn.
Sonja89 schreef:Felicxa schreef:Vandaag die van mij voor het eerst uitgetest en ik kan het echt aanraden! Ik had verwacht dat veel moeilijker zou zijn om hem er de eerste keer goed in te krijgen maar dat viel echt hartstikke mee, en ik heb hem nog niet gevoeld zoals ik dat met tampons wel had.
Echt super fijn.
Klinkt goed! Welke heb je genomen?