Ik raad je site ups af omdat het en flink je rug belast en niet erg efficiënt. Is met planken of ab wheel bereik je veel meer

@lonneke2001:soms gaat bij mij ook beter dan andere keren. Misschien was je al moe?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gianti schreef:Wauw respect dat je zoveel afgevallen bent!
Ik raad je site ups af omdat het en flink je rug belast en niet erg efficiënt. Is met planken of ab wheel bereik je veel meer
@lonneke2001:soms gaat bij mij ook beter dan andere keren. Misschien was je al moe?
Marjoow schreef:Oké ik meld me ook. Ik moet echt afvallen. Schrok een beetje van de weegschaal laatst. Ik vind het alleen ontzettend moeilijk om van al het lekkers af te blijven of gezond te eten. ik wil dus ook vooral meer bewegen maar ben er nog niet helemaal uit. Ik vind overal wel een excuus voor
![]()
Zwemmen vind ik heerlijk maar ik heb bv geen zin om telkens te gaan scheren en ik heb niet echt comfortabele zwemkleding.
Gianti schreef:_Yasmine_ schreef:Ik heb altijd met harsen juist het probleem dat het wel lang wegblijft maar ook tegelijk twee weken zo rood en bobbelig is dat ik niet weg kan
Echt bij mij is Max half uur rood.. misschien reageer je op die spul? Epilator?
mingming schreef:Welkom! Knap dat zoveel mensen hier zo veel afvallen!
Ik heb een vraagje, ik ben aan het bijhouden hoeveel ik eet, en ik blijk dus te weinig eiwitten te eten, maar weer te veel koolhydraten. Heeft iemand tips om de een iets omhoog te krijgen en de ander wat meer omlaag? Ik eet overigens vegetarisch.
mingming schreef:Tja, dat is het nou juist, ik eet niet heel veel brood en aardappelen/rijst voor mijn idee. Ik ontbijt meestal met 2 boterhammen en dan lunch ook 2 boterhammen. In de avond gewoon een normale portie rijst (we eten nauwelijks aardappelen). Maar ik ga inderdaad wat meer eieren eten, maar die vind ik weer zo saai na een tijdje![]()
Helaas vinden mijn ouders chiazaad en hennepzaad erg duur om te kopen.
mingming schreef:Het zit waarschijnlijk ook nog in andere producten, zoals vandaag: ik heb nu 170 koolhydraten op (ongeveer) en het is pas half 6