Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ongebroken, al zullen ze vast breken door de keukenmachine. Verder is ongebroken of gebroken niet beter of slechter. Enige is dat lang bewaarde gebroken lijnzaad een soort giftig stofje ontwikkeld. Dus ik koop liever gewone lijnzaad en als ik gebroken nodig heb, doe ik het in de keukenmachine.
Ik heb piercings (gezicht + flink volle oren) en zwemmen houd mij niet tegen. Vechtsport heb ik een aantal jaren fanatiek gedaan. Kwestie van eruit halen, die die er niet uit te halen zijn door genezing bijvoorbeeld afplakken met een pleister (dat is vaak wel verplicht, al kijken ze niet echt om naar piercings in je oren).
En google helpt mij ook niet echt, daar krijg ik allerlei verschillende resultaten... Jeany schreef:Ego post hier, 5 x 70 kg backsquat
Ben benieuwd wat mijn max gaat zijn over een paar weken![]()
Met kruiden kun je inderdaad super veel en leuke gerechten maken, heerlijk en je gerechten net altijd iets anders.
Ik heb net mijn equestrian challenge weer gedaan, pfhoe, mijn buikspieren voel ik nu wel! Maar he, het is fijne spierpijn
En vooral niet boos op jezelf zijn! Hoe stom dat ook klinkt maar iedereen heeft die buien en iedereen heeft slechte dagen, die gaan ook weer voorbij
In mijn kont, rechter ribben, arm en bovenrug. Zitten is laat maar zeggen al zeer oncomfortabel. Dat gaat morgen waarschijnlijk nog lekkerder voelen.
Loolotte schreef:Leuk Suliko! Ik ben ook verschillende soorten aan het proberen, maar zwemmen en al helemaal vechtsporten kan ik niet ivm piercings dus dat is wel jammer ):
Mag ik me ook melden?
Deze keer ga ik ze waar maken!
Gelukkig kan ik er nog wel om lachen. Spierpijn had ik wel verwacht, maar niet zo erg, helaas komt dan de lyme gewoon echt om de hoek kijken. Werd vannacht telkens wakker als ik mezelf wou omdraaien en kreeg amper mijn sokken aan, ik kwam gewoon niet bij mijn voet door de pijn in mijn rug, arm, bovenbenen en KONT. Mijn hele kont doet pijn.

wil ik het wel weer op gaan pakken. Voornamelijk benen en billen.

Zeker niet agz ik in een van die weken ook nog op vakantie ga, verjaardagen heb etc.
Maar he, dan hebben we wel goed gewerkt.
Vandaag rustdagje, morgen weer denk ik.
Nu snoep ik niet abnormaal veel, maar het is wel vaak zo dat als ik thuis kom ik een koekje eet. En na het eten nog een paaseitje, wat er dan twee worden etc. (Maar dan eet ik nog steeds niet de hele pot leeg hoor).