Hey ik meld me ook. Doe het ook toevallig al een aantal dagen. Ik heb de app op mijn telefoon! Toch weer wat kilootjes kwijt raken voor straks de bikini en korte truitjes weer aan moeten hahaha Als ik deze 30 dagen af heb wil ik de 30 day plank challenge gaan doen.
Zo vandaag op de sportschool kunnen showen hoe goed ik mijn buikspieren heb getraind. Nu vanavond enkel nog planken, morgen weer de volgende dag pakken.
Dag 15 gehad, we zijn op de helft morgen lekker rust dag.
Sit ups en chrunches doe ik in 1 keer, leg raises in 2 keer
spatter
Geplaatst: 18-02-16 14:00
Dag 15 ook gehad. Ik kan nog steeds alles achter elkaar doen
Verbaas me best over mijn eigen lichaam. Heb behoorlijk wat overgewicht wat vooral zit op benen en buik waardoor vooral de legraises zeer pittig zijn maar het lukt nog steeds.
Dag 11 gedaan . De leg raises zijn de enige die ik in 1 keer kan.. De rest heb ik in blokjes ingedeeld ( nu al wordt wat aan het eind van de maand ). Ik zie al wel resultaat das erg leuk
Dag 18 soort van Ik laat even de sit ups links, ben veelste moe om ze nog te doen
spatter
Geplaatst: 19-02-16 10:22
Dag 16 vandaag, makkie rustdag
Horsesandme
Geplaatst: 19-02-16 14:57
Vandaag dag 11 gehad. En moet zeggen dat het mij erg goed af gaat tot nu toe. Had de laatste 2 jaar niet heel veel gesport. De jaren ervoor deed ik fanatiek aan polefitness enzo. Nu rijd ik alleen nog maar paard haha
Maar doe alles tot nu toe in 1 ronde en heb geen spierpijn. Morgen een rustdag. Komt wel goed uit want ga vanavond stappen met een paar vriendinnen in Amsterdam en heb morgen middag springles met mijn paard
Anoniem
Geplaatst: 19-02-16 15:08
ff blond maar eh....de plank...is dat alleen dus in die plankhouding blijven 'staan'.?
Zo. Ik begin aan een nieuwe challenge. 1 munuut stoelzit tegen de muur. 1 minuut planken en 1 minuut touw springen. Dit 2 dagen waarna er 10 sec. bij komt gevolgt door rustdag. Daarna 1.10 alles 2 dagen en de 3e dag 1.20 gevolgd door rust... Voel de stoelzit echt in mijn rug. Touw springen ging maar t touw kwam steeds in mijn haar
Is het eigenlijk niet leuker om hiervan een 'algemeen' 30 challenge topic te maken, dus niet enkel 30 ab day, maar ook andere challenges?
spatter
Geplaatst: 20-02-16 12:48
Op zich geen verkeerd idee al kan het dan wel wat rommelig worden met iedereen in een andere challenge en op andere dagen.
Als ze er dan niet bijschrijven wat ze die dag moeten doen , heb ik echt geen flauw idee, ken natuurlijk alleen deze challenge en wat dat inhoud per dag.
MerleSimone
Geplaatst: 20-02-16 14:26
30 days challenge topic was er een tijdje geleden al en best actief, misschien daar nieuw leven inblazen? [MWS] De 30 dagen challenge
Was ik ook een tijdje actief, misschien binnenkort wel weer
Ik heb na de challenge van vandaag besloten te stoppen met de challenge in zijn geheel. De situps en plank wil ik wel blijven doen. De crunches en legraises word ik nier echt vrolijk van mn rug begint er ook steeds meer bij op te spelen.
Woensdag starten in se sportschool, dan komt die strakke buik vanzelf wel als ik regelmatig blijf trainen. Zal alleen iets langer duren dan 30 dagen
Zo, dag 13 gehad, gaat nog steeds heel erg goed! Nog geen enkele keer spierpijn gehad, maar de oefeningen zelf voel ik wel. Per ongeluk 2 rustdagen achter elkaar gehad, maar ach.
Goed Suliko, ik ben nu bij dag 19 vanavond. Vanmorgen al geplankt in de sportschool. Merk we dat ik op een luie dag zoals gisteren minder zin heb in de challenge. Qua verschil in buikomvang/gespierdheid merk ik niet veel, conditie is wel verbeterd.
Ik heb een klein beetje gestaakt. Ben aan t oppassen in t huis waar mn paard staat. En t is er bij ingeschoten. Liep dus 2 dagen achter. Vandaag dag 19. Morgen is rustdag maar aangezien k al 2 dagen rust Heb gehad morgen dag 21. Loop dus een dagje achter...