[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 13:25

Wij hadden idd 'vroeger' ook zulke ringetjes, op de markt etc volop te krijgen. Grappig dat zulke dingen altijd weer terug komen :j

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 13:27

Het enige jammere is dat het dan vervolgens wel in een bagger kwaliteit terug komt in winkels en op marktjes en ze er dan ook nog veel voor durven te vragen.

Maar dat is helaas met al die hype dingen.

Paardcool

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 18:46

Heej ik heb vraagje. Wat kan je beter doen bij neuspiercing in de neusvleugel. Pierce of laten schieten en zit er ook nadelen aan neuspiercing?

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 18:51

Paardcool schreef:
Heej ik heb vraagje. Wat kan je beter doen bij neuspiercing in de neusvleugel. Pierce of laten schieten en zit er ook nadelen aan neuspiercing?

Sowieso piercen, schieten mag niet meer en heeft veel meer nadelen.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 18:57

Piercen!

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 19:11

:wow: Loop je dan voor de rest van je leven met zo'n gat in je neusvleugel!!

Mijn helix groeit aardig dicht, heb er geen last van, alleen waar het gaatje heeft gezetten zit een klein paars puntje, maar verwacht dat dat weer wegtrekt over een poosje. Daarna wil ik weer langs de piercing shop gaan om 2 nieuwe piercings te laten zetten.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 20:59

als je googlet op 'piercing disasters' kom je nog veel leukere foto's en filmpjes tegen, daar zijn deze nog erg netjes bij vergeleken. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 21:19

lor1_1984 schreef:
als je googlet op 'piercing disasters' kom je nog veel leukere foto's en filmpjes tegen, daar zijn deze nog erg netjes bij vergeleken. :Y)

Nou leuk, ik word juist bang van zulke dingen :') Maar als je gewoon naar een goede piercingshop gaat, en je normaal met je piercing omgaat moet het allemaal wel goed komen denk ik.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 21:31

Ik vind het sowieso kindermishandeling als je een baby wat geen nee kan zeggen al op gaat schepen met gaatjes in de oren... Of het nou schieten of piercen is. :')

En ik snap dat deze foute dingen wel specifiek zijn voor schieten als het fout gaat, die gaten die erdoor ontstaan. Maar een piercing kan net zo hard fout gaan met uitgroeien, dikke ontstekingen en nog veel meer.
Body modification kan altijd fout gaan, dat is nou eenmaal het risico wat je neemt van het iets laten veranderen aan je lichaam wat niet lichaams eigen is.

Maar neusvleugel zou ik niet zo snel laten schieten, alleen al omdat je dan volgens mij niet zo snel ziet waar er geschoten word met zo'n lomp ding. :Y)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 21:36

Baby met oorbellen vind ik ook zo no go. Laat een kind daar toch lekker zelf over beslissen.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 21:41

Exact. En wat ik al helemaal naar vind is dat zo'n baby ook helemaal niet begrijpt waarom het pijn heeft.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 21:52

Kind is druk bezig met groeien, krampjes, inentingen etc etc. Moet dan ook nog even die gaatjes laten genezen zonder dat t wat te kiezen heeft.
Ik mocht na mn 7e verjaardag toen ik zelf kon aangeven dat ik oorbellen leuk vond.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 21:55

Ja, verschrikkelijk. Nee, ik kan daar echt niet met mijn hoofd bij. En dan te bedenken dat er echt heel veel ouders zijn die dat doen...

Ik mocht het ook zo rond mijn 8e, iedereen had ze dus ik wou ook! Uiteindelijk alsnog na een jaar dicht gegroeid omdat ik het telkens vergat en mijn oorbellen kwijt raakte. :D

Paardcool

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 22:03

Maar er zitten geen nadelen aan een neuspiercing? En Dankjewel voor de antwoorden

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 22:14

Paardcool schreef:
Maar er zitten geen nadelen aan een neuspiercing? En Dankjewel voor de antwoorden

Je kan niet meer in je neus peuteren :j

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 22:17

En niezen zal waarschijnlijk pijnlijk zijn in de genezingstijd, vooral het snuiten in een zakdoek. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 22:35

Hoe zit dat eigenlijk als je verkouden bent? Lijkt me verschrikkelijk irritant?

Paardcool

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 22:36

Gelukkige heb ik allergie pillen gekregen voor me niesbuien :) moet ik nog strenge na verzorging of valt dat ook mee?

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 22:49

Paardcool schreef:
Gelukkige heb ik allergie pillen gekregen voor me niesbuien :) moet ik nog strenge na verzorging of valt dat ook mee?

Je moet gewoon de raad opvolgen van je (goede) piercer :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 22:52

lifeofmarit schreef:
Paardcool schreef:

Jawel hoor :)) Het vergt alleen even wat oefening en de eerste paar dagen zal je jezelf een paar keer flink pijn doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 22:53

[***] schreef:
Hoe zit dat eigenlijk als je verkouden bent? Lijkt me verschrikkelijk irritant?

Valt echt reuze mee. Ik kan er gewoon neusspray langs spuiten, merk alleen dat m'n piercing sneller vervelend gaat doen als ik een week achter elkaar neusspray gebruik, omdat m'n neus dan zo droog wordt. Verder is het met snuiten niet ideaal maar verschrikkelijk irritant zou ik het niet noemen. Je went super snel aan zo'n piercing en eigenlijk kan je mét precies hetzelfde doen als zonder, je moet alleen even wennen aan andere handelingen.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 23:00

Dat kan ik beamen, zowel het peuteren als de rest _O-
Het is meer een toevoeging aan je neus dan een belemmering waar je constant rekening mee moet houden.

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 00:07

Emmaa_ schreef:
lifeofmarit schreef:

Jawel hoor :)) Het vergt alleen even wat oefening en de eerste paar dagen zal je jezelf een paar keer flink pijn doen

Hahah ja i know

Spoiler:
ik probeer allemaal verschillende manieren; maar het vergt idd wat oefening :') Kan er echt niet tegen als er iets dwars zit _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 00:09

Ik draai ondertussen gewoon mn bolletje weg uit m'n neus en ga dan los :)) De eerste paar dagen ging het elke keer per ongeluk en toen deed het super veel zeer. Nu voel ik het niet eens meer, gelukkig. Kan er idd echt niet tegen als ik voel dat er iets zit _O-

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 16:18

Ik heb de knoop doorgehakt, donderdag ga ik een septum laten zetten :D