Mensen die hun kinderen niet laten vaccineren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 14:08

magda_90 schreef:
[naam], het is gewoon in je berichten terug te vinden dat je beweert dat de diabetes van je dochter te wijten is aan de bmr. Je riep het in voorgaande discussies nog net niet van de daken.

En nu weer terug onder de meeleessteen. ;)

Meneer de regelaar mag dan wel even beter lezen als hij mijn oude berichten uitpluist. Het staat er ook duidelijk wanneer allemaal.
En hij is een herhaling van de geschiedenis, weet alles beter over mijn kind van achter zijn schermpje.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 14:09

Ts jij hebt wel alle wijsheid in pacht hé :+
Heb je jezelf überhaupt ooit wel eens ingelezen onpartijdig? Ik haal daar namelijk weinig van uit je berichten.

De vulstof van een enting waar bestaat deze uit? Wat voor gevolgen hebben deze? Wat voor gevolgen heeft het natuurlijk doorlopen van een ziekte waar tegen ge-ent wordt? Hoe lang beschermt een vaccinatie?
Hoeveel van deze artikelen kun je vinden van kinderen die ernstig ziek zijn geworden door een vaccinatie?

Mijn kinderen worden gedeeltelijk ge-ent. Ik heb alles voor mijzelf uitgeplozen en ik ent niet voor ziektes die niet erg zijn te doorlopen.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 14:09

Ik snap überhaupt niet, dat jij je kind uitgebreid bespreekt op het internet Repelsteel, maar ook dat is natuurlijk jouw keuze.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 14:11

kaatje888 schreef:
Nou ik denk dat iedereen hier respectloos tegen elkaar is.

Rechts bovenin is een heel mooi rood kruisje :)

Ik kan niet ontkennen dat de toon van vele mij niet aanstaan. Maar zij beargumenteren hun mening tenminste. Volgens mij kom jij hier alleen om nog even wat extra olie op het vuur te gooien.

Ik heb geen kinderen en mij dus niet in verdiept in inenten maar vind wel intressant onderwerp. Dus sorry kan er niet tegen als iemand naar mijn mening alleen respectloos zonder enige inhoud reageert

MairiMacBran

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 14:13

linky schreef:
Als ik nu opnieuw kinderen zou krijgen zou ik, áls ik zou enten, ze in ieder geval pas na 1½ jaar, als hun immuunsysteem ontwikkelt is, blootstellen aan een vaccinatie. De hulpstoffen daarin zijn voor een groot deel hartstikke giftig.
http://www.wanttoknow.nl/overige/gif-in ... nt-page-1/ Lees eens wat er allemaal in zit..............
En gevaccineerde kinderen kunnen toch niet ziek worden van niet-gevaccineerde kinderen? Waarom zijn ze anders gevaccineerd?

Een link van een zweverige site die het over "nieuwetijdskinderen" heeft? Een site vol complottheorieën en helderzienden.
En dan moet ik voor waar aannemen wat daar staat? Totaal niet wetenschappelijk onderbouwd, elke gek kan van alles beweren op internet.
Bovendien is elke stof giftig, als je er maar genoeg van binnenkrijgt.
En oh ja, volgens de site wordt je ook autistisch van vaccineren :')

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 14:14

sneeuwpop schreef:
Citaat:
Overigens is het klinkklare onzin dat je autisme kunt ontwikkelen door vaccinatie. Autisme is een aangeboren ontwikkelingsstoornis met een erfelijke component.

Nou.... De wetenschap weet nog zoveel niet, dus omdat bepaalde onderzoekers geen bewijs kunnen vinden, wil het nog niet zeggen dat ze gelijk hebben.

Er is een zeer grondig wetenschappelijk, onafhankelijk (onafhankelijk van farmaceutische industrie dus!) en groots opgezet (met zo'n 3000 deelnemers) tegenonderzoek geweest dat uitgewezen heeft dat vaccineren géén autisme veroorzaakt... Sterker nog: in de niet-ingeënte groep bleek het percentage met autisme hoger te zijn dan in de wel-ingeënte groep.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Re: Mensen die hun kinderen niet laten vaccineren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 14:16

Nog even een linkje over de ongelovigen graag....

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 14:17

Anoniem schreef:
magda_90 schreef:
Repelsteel, het is gewoon in je berichten terug te vinden dat je beweert dat de diabetes van je dochter te wijten is aan de bmr. Je riep het in voorgaande discussies nog net niet van de daken.

En nu weer terug onder de meeleessteen. ;)

Meneer de regelaar mag dan wel even beter lezen als hij mijn oude berichten uitpluist. Het staat er ook duidelijk wanneer allemaal.
En hij is een herhaling van de geschiedenis, weet alles beter over mijn kind van achter zijn schermpje.

Ik pluis (in dit geval) niets uit. Zo interessant ben je niet. Het is voor mij nu wel duidelijk in elk geval.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 14:17

Autisme is aangeboren, kan wel worden versterkt door omstandigheden, zowel van binnen uit als buitenaf.

Een enting wordt in een cocktail ingespoten, direct in de bloedbaan. Een lijf krijgt amper de tijd te reageren en moet direct meerdere ziekten aanpakken. Zeker een babylijfje van 8 weken kan simpelweg niet zoveel verschillende ziekten tegelijk bestrijden. Wat doet het lijfje? Die gaat ziekten stuk voor stuk bestrijden en kiest ervoor de overige ziekte tijdelijk 'op te slaan'. Dit doet het op de meest vetrijke plek in het lijf. En laten dat nu net de hersenen zijn :)

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 14:19

antje_vip schreef:
Die vaccinaties bestaan niet voor niks ;)

En zijn zelfs betaald door het Rijk... nou, voordat "het Rijk" de portemonnee trekt, dan moeten ze toch echt wel een voordeel verwachten voor de volksgezondheid. En de kosten van vaccinatie wegen inderdaad niet op tegen levenslange verlamming door Polio bijvoorbeeld. Of massale kindersterfte door difterie.

MairiMacBran

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 14:20

Mallow schreef:
Autisme is aangeboren, kan wel worden versterkt door omstandigheden, zowel van binnen uit als buitenaf.

Een enting wordt in een cocktail ingespoten, direct in de bloedbaan. Een lijf krijgt amper de tijd te reageren en moet direct meerdere ziekten aanpakken. Zeker een babylijfje van 8 weken kan simpelweg niet zoveel verschillende ziekten tegelijk bestrijden. Wat doet het lijfje? Die gaat ziekten stuk voor stuk bestrijden en kiest ervoor de overige ziekte tijdelijk 'op te slaan'. Dit doet het op de meest vetrijke plek in het lijf. En laten dat nu net de hersenen zijn :)

Direct in de bloedbaan?! Daar ga je al de mist in. Een vaccinatie wordt helemaal niet in een bloedvat gegeven, maar in een spier.
En voor de rest van je verhaal, heb je daar een wetenschappelijke bron voor?

Tendance

Mallow schreef:

Wat bedoel jij met direct in de bloedbaan?
Ze zoeken geen ader waarin ze spuiten hoor!

bonnie1998

Ik heb mijn dochter pasgeleden laten vaccineren. Ik heb hier heel lang over getwijfeld. Dit niet door geloof of iets wat daar op lijkt maar 1 op de duizend (ongeveer) kunnen hier aan overlijden, dit heeft mij toen wel aan het twijfelen gebracht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 14:21

Tendance schreef:
Ik snap überhaupt niet, dat jij je kind uitgebreid bespreekt op het internet [naam], maar ook dat is natuurlijk jouw keuze.

Niet uitgebreid, alleen wat grote lijnen. Daarom zit de regelaar er ook naast. En omdat ik niet alles wil bespreken maar mensen blijven aanvallen met onzin heb ik toen al besloten me daar verder niet meer mee bezig te houden. Als het aan sommigen ligt dan willen ze dat ik een compleet medisch dossier op tafel smijt in het topic en dan nog zouden ze er tegenin gaan zitten gillen zonder kennis van zaken.

cam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 14:23

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 14:30

Mallow

Re: Mensen die hun kinderen niet laten vaccineren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 14:34

Ja in een spier begrijp ik, vervoerd de stoffen toch door de bloedbaan. Ik bedoelde er meer mee te zeggen dat je wanneer je een ziekte op de natuurlijke wijze oploopt je lijf een langere tijd heeft voor het aanmaken van ziektekiemen dan wanneer deze het lichamelijk systeem worden ingeduwd. En dan heb ik het ook over het verwerken van de vulstoffen bij een enting die je op natuurlijke wijze niet hebt.

De bron zoek ik er even bij, moment.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 14:35

Een cao injecteer je niet in je lichaam, een cap veroorzaakt hem eventueel dodelijke bijwerkingen in je lichaam.
Van mij mogen ze best aparte kdven opzetten voor gevaccineerde en niet gevaccineerde kinderen zodat angstige ouders zich daarbij beter kunnen voelen als ze bang zijn dat hun kind door een ongevaccineerd kind besmet kan worden.

linky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 14:35

MairiMacBran schreef:
linky schreef:
Als ik nu opnieuw kinderen zou krijgen zou ik, áls ik zou enten, ze in ieder geval pas na 1½ jaar, als hun immuunsysteem ontwikkelt is, blootstellen aan een vaccinatie. De hulpstoffen daarin zijn voor een groot deel hartstikke giftig.
http://www.wanttoknow.nl/overige/gif-in ... nt-page-1/ Lees eens wat er allemaal in zit..............
En gevaccineerde kinderen kunnen toch niet ziek worden van niet-gevaccineerde kinderen? Waarom zijn ze anders gevaccineerd?

Een link van een zweverige site die het over "nieuwetijdskinderen" heeft? Een site vol complottheorieën en helderzienden.
En dan moet ik voor waar aannemen wat daar staat? Totaal niet wetenschappelijk onderbouwd, elke gek kan van alles beweren op internet.
Bovendien is elke stof giftig, als je er maar genoeg van binnenkrijgt.
En oh ja, volgens de site wordt je ook autistisch van vaccineren :')

http://www.wanttoknow.nl/gezondheid/vac ... vertellen/ het staat zelfs in de bijsluiter als "bijwerking"....................
Even naar beneden scrollen. Je hoeft niet ieder woord te geloven maar doe dat dan ook van het RIVM niet. Er worden pasgeboren baby's stoffen ingespoten die de hersenbarrière kunnen passeren zoals o.a.formaldehyde en kwik en nog veel meer ongein. Beiden zware vergiffen. Vaccineren of niet is in dit land gelukkig een keuze, maar verdiep je goed in het onderwerp alvorens een beslissing te nemen.
Ik heb b.v. geen pokkenenting gehad omdat mijn oudere zus er hersenvliesontsteking van kreeg. Toen al wist men van bijwerkingen, en zij is nu 70 en ik 65.

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 14:38

Mallow schreef:
Ja in een spier begrijp ik, vervoerd de stoffen toch door de bloedbaan. Ik bedoelde er meer mee te zeggen dat je wanneer je een ziekte op de natuurlijke wijze oploopt je lijf een langere tijd heeft voor het aanmaken van ziektekiemen dan wanneer deze het lichamelijk systeem worden ingeduwd. En dan heb ik het ook over het verwerken van de vulstoffen bij een enting die je op natuurlijke wijze niet hebt.

De bron zoek ik er even bij, moment.

Waardoor heeft het lichaam dan langer de tijd bij natuurlijke besmetting? Op beide manieren wordt het gedetecteerd door witte bloedcellen waarna het afweringsproces start. Andere cellen in het lichaam kunnen het virus niet detecteren. Ik zou eerder zeggen dat het proces langer duurt wanneer het virus natuurlijk wordt opgelopen dan korter.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 14:45

Het proces ja, dat is logisch de ziektekiemen leven immers nog. De meeste ziektes loop je op door de lucht, door inademen of in de mond krijgen dus vanaf daar start de bestrijding van de meeste ziekten dan ook. De meeste omdat dit inderdaad niet voor alle gevallen geldt.

www.wat-is-waarheid.info/vaccin.htm

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 14:51

Ik vind dat wel of niet vaccineren altijd een vrije keuze van de ouders moet zijn. De overheid kan de mogelijkheid geven om gratis te enten zodat het voor iedereen mogelijk is om hun kind te enten, maar verplichten vind ik te ver gaan.
Ik heb mijn kinderen niet alle entingen gegeven, maar kritisch gekeken welke enting ik nodig vond en welke niet. Daarbij heb ik gekeken naar de kans op besmetting en de kans van een ernstig verloop van de ziekte.

linky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 14:52

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 14:55

Mallow schreef:
Het proces ja, dat is logisch de ziektekiemen leven immers nog. De meeste ziektes loop je op door de lucht, door inademen of in de mond krijgen dus vanaf daar start de bestrijding van de meeste ziekten dan ook. De meeste omdat dit inderdaad niet voor alle gevallen geldt.

http://www.wat-is-waarheid.info/vaccin.htm

Op welke manier start die bestrijding dan al, zonder dat er witte bloedcellen aan te pas komen? Jij zegt dat het lijf bij een natuurlijke besmetting langer de tijd heeft om het te bestrijden, hoe verklaar je dat? En waarom zie je dat als een positief iets?
Laatst bijgewerkt door Yunomi op 22-01-16 14:58, in het totaal 2 keer bewerkt

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 14:56

bonnie1998 schreef:
Ik heb mijn dochter pasgeleden laten vaccineren. Ik heb hier heel lang over getwijfeld. Dit niet door geloof of iets wat daar op lijkt maar 1 op de duizend (ongeveer) kunnen hier aan overlijden, dit heeft mij toen wel aan het twijfelen gebracht.

Eén op de duizend? Nee, 1 op de 1 miljoen, en dan blijkt later bij onderzoek meestal ook nog dat dat kind dan wel overleden was na de inenting, maar niet dóór die inenting... dus het percentage kinderen dat overlijdt aan (vermoedelijk) een inenting ligt in feite nóg lager.

Ik vraag me af wie dat praatje de wereld heeft ingestuurd, dat er 1 op de 1000 kinderen aan een inenting overlijdt... want stel dat er werkelijk 1 op de 1000 kinderen zou overlijden door inenten, zou inenten inderdaad behoorlijk gevaarlijk zijn. En dan zouden velen in ontwikkelingslanden in opstand komen, want je zal als gezondheidswerker maar een kind dood laten gaan door jouw inenting... die persoon zou gelyncht worden door een woedende menigte.
En de World Health Organization zou groot alarm slaan bij vaccinatiesterfte bij 1 op de 1000.
Laatst bijgewerkt door Zoolgangster op 22-01-16 15:03, in het totaal 2 keer bewerkt