Ik heb een onwijs vervelende maand achter de rug, na 3 weken sterfbed is mijn oma overleden. Oma woonde een 150km afstand dus veel heen en weer gependeld. Bleef dus weinig tijd over om naar CF te gaan (we hebben ook nog een boerderij met 6 paarden, 1 hond en ik werk 40 uur
).
Aankomend weekend mijn rentree in de wedstrijdring met de paarden, helaas niet helemaal wedstrijd klaar maar dat mag de pret niet drukken -dan maar geen WP- waardoor de focus deze week op de paarden ligt.
Ik heb ook besloten om te stoppen met sporten, na 2 akkefietjes met de trainer kan ik niet meer lekker sporten en loop ik constant op mn tenen. CF heeft me heel veel gebracht en wil eigenlijk niet stoppen ermee, maar ik moet heel veel laten om te kunnen gaan sporten en dan is me die stress die het me nu opleverd absoluut niet waard. (Reistijd naar de box is ongeveer 45min enkele reis, uurtje sporten betekend voor mij bijna 3 uur weg zijn.............)
Er is helaas ook geen box wat in de buurt ligt helaas. Ik heb wel geruchten gehoord dat er iemand bezig zou zijn met een CF box in Roermond, dat zou in de toekomst wel interessant zijn