Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
komt dat misschien doordat jij nieuw bent daar en de rest elkaar allemaal al kende? Soms wel lastig om er dan tussen te komen
dinsdag 23e inhaal.
hoelaat spelen jullie dan? Zou t de helft van de tijd niet eens redden met mn werk volgens mij 
), daarna teruggekomen tot 14-10, maar daarna was t feestje weer over voor ons 
jullie begonnen lekker en nu degradatie in zicht! Waar zou het aan kunnen liggen?
Hoe staan jullie er nu voor dan? Nog een kansje of is het nu gedaan?
). Dan wordt de aanval ook al onmanteld. Daarnaast is het seizoen wel echt heel erg lang voor ons nu. Hele zaalseizoen kei hard geknokt met zn allen, beslissingswedstrijd na reguliere competitie en de week erna zonder veldvoorbereiding weer aan de gang met de veldcompetitie. Toen verloren we dus van een ploeg waar we nooit van verliezen en wat nu ook echt niet had gehoeven, maar dat gebeurd dan ook omdat je gewoon niet scherp bent buiten en je nog met de teleurstelling van de week ervoor bezig bent 
) lopen met pijntjes en kunnen ook niet meer leveren wat ze normaal zouden kunnen doen.
toch jammer als je een seizoen niet met de hoofdprijs kan afsluiten 
ik heb in totaal 3 verschillende tegenstanders gehad, de eerste verliet krijsend het veld toen kwam iemand anders erin en na de rust nog een ander
het is dat ik niet op schot was, wat een kansen 
Had toenstraks toen ik thuis kwam koorts en knallende koppijn, nu nog steeds het gevoel alsof ik warmte afstraal als een gloeilamp en koppijn
alst morgen maar weer weg is
nu lekker rusten en fit worden. Na de zomer weer nieuwe kansen!