_karin_ schreef:its_daantjee schreef:welke producten raden jullie aan voor krullend en soms dof, pluizend en droog haar? ik wil graag mijn krullen wat opfrissen zodat het weer mooi glanst en ik niet bergen mousse hoef te gebruiken, daar word het zo hard van.
Ik zweer met mijn pluis semi-krullen echt bij R&B! Heeft wel een apart geurtje maar werkt als een tierelier. Als je twijfelt even een testertje vragen in de winkel, je hebt maar een heel klein beetje nodig dus zo'n tester gaat best een tijdje mee waardoor je een goed beeld krijgt of het voor jou werkt of niet!
De R'n B ruikt heerlijk! Ik krijg er tijdens het dansen ook vaak complimentjes over.
Queen bee hair honey vind ik minder lekker ruiken, maar werkt voor mijn haar ook wel lekker.
Ze hebben nog ontzettend veel cadeau pakketten staan met 50% korting. Zelf nog weer een fijne fles Rose Jam met 50% korting gescoord en de Magical Moringa moisturizer. Verder waren er nog wat kerstzepen en kerst Fun afgeprijsd.
) en heel veel leuke dingen gezien. 'Helaas' was ik met mijn vriend en vond die het minder leuk haha. Dus ik ga morgen nog een poging wagen in Den Bosch. Maar nou wil ik voornamelijk een fijne gezichtscrème voor droge huid en een reiniging. Hebben jullie tips? En evt nog andere musthaves?
Hoop dat het niet al te druk is en ze me beetje kunnen helpen. 
maar als shampoo+conditioner is hij in ieder geval voor mijn haar niet geschikt.
een van mijn bath bombs was bijna helemaal verpulverd. Maar goed, gebeurd soms als je pakketten uit het buitenland haalt, we hebben hem net in bad gebruikt en hij was nog steeds heerlijk!