Lush-verslaafden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

balli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-15 11:33

_karin_ schreef:
its_daantjee schreef:
welke producten raden jullie aan voor krullend en soms dof, pluizend en droog haar? ik wil graag mijn krullen wat opfrissen zodat het weer mooi glanst en ik niet bergen mousse hoef te gebruiken, daar word het zo hard van.

Ik zweer met mijn pluis semi-krullen echt bij R&B! Heeft wel een apart geurtje maar werkt als een tierelier. Als je twijfelt even een testertje vragen in de winkel, je hebt maar een heel klein beetje nodig dus zo'n tester gaat best een tijdje mee waardoor je een goed beeld krijgt of het voor jou werkt of niet!

De R'n B ruikt heerlijk! Ik krijg er tijdens het dansen ook vaak complimentjes over.
Queen bee hair honey vind ik minder lekker ruiken, maar werkt voor mijn haar ook wel lekker.

Kinke

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 19:54

Zo, net thuis. Onverwachts even een dagje naar Münster (Duitsland) geweest. Uiteraard direct de Lush opgezocht :D Ze hebben nog ontzettend veel cadeau pakketten staan met 50% korting. Zelf nog weer een fijne fles Rose Jam met 50% korting gescoord en de Magical Moringa moisturizer. Verder waren er nog wat kerstzepen en kerst Fun afgeprijsd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 21:05

Hier in Gent helemaal niks. Zal waarschijnlijk te maken hebben met de solden van januari. Hoop ik stiekem. :D

Ben er vanmiddag eens langs gefietst. Kon gewoon de winkel niet eens binnen komen, zo vol met mensen was het.

Renaatt92

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 23:01

Vanmorgen ben ik naar Haarlem geweest, ik ben flink geslaagd. Er waren nog veel producten met 50%. Was wel heel druk in de winkel.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 23:51

ik ben ook geweest maar helaas wilden mijn ouders al vrij snel weg! heb een testertje R&B meegekregen en als die bevalt ga ik hem bestellen. heb ook een sunny nogwattes meegenomen voor kroes/krul/pluishaar

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 23:58

In Münster was het ook druk, was overigens ook geen grote winkel. Durfde bijna niet om een testertje Enchanted Eye Cream te vragen maar toch gedaan en was geen enkel probleem :D

Kyrseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 00:04

Vorig weekend ben ik in Dublin voor het eerst in een Lush winkel geweest (shame on me :=) en heel veel leuke dingen gezien. 'Helaas' was ik met mijn vriend en vond die het minder leuk haha. Dus ik ga morgen nog een poging wagen in Den Bosch. Maar nou wil ik voornamelijk een fijne gezichtscrème voor droge huid en een reiniging. Hebben jullie tips? En evt nog andere musthaves? ;) Hoop dat het niet al te druk is en ze me beetje kunnen helpen.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 00:30

Afbeelding

let niet op de troep ee omheen, maar dit is mijn lush collectie voor nu! het kleine potje is een tester, vind het erg leuk dat je ook testers mee kan krijgen om te proberen of het wat voor je is enzo!

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 23:29

inderdaad heel erg leuk die testers! Mag ook wel vind ik als het product z duur is.
Vandaag naar maastricht geweest, veel producten aan 50 procent!
heb de dream cream meegenomen voor 10 euro en een stkje parsley zeep met tea tree voor handen en voeten :D

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 02:30

nanoukkie, wat doet of waarvoor is de dreamcream?

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 10:02

ik heb hem nog niet gebruikt maar al veel goeds over gehoord.
Is een handen- en lichamscreme die zogezegd 'wonderen' doet bij geirriteerde, droge,rode,.. huid!
maar anders is het een gewone bodylotion!

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 10:29

Kan iemand mij helpen... Hoe gebruik ik de avocado co-wash? Ik heb m geprobeerd als gewone shampoo-bar, maar dat ging moeizaam. Ik heb er een stukje afgepeuterd en tussen mijn handen geschuimd en toen in mijn haar, maar dat leek het ook niet? Wat dan wel?

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 10:54

Ik vind de avocado co-wash ook niet zo fijn! Mij werd aangeraden om hem fink tussen mijn handen te wrijven en dan in je haar te masseren (zonder de bar dus). Eigenlijk wat jij ook al heb geprobeerd. Sowieso wel mee uitkijken want hij is erg vet dus als je te lang wrijft en te veel op je handen hebt wordt je haar er snel vet van! Geen schuim verwachten, want dat krijg je niet! Of heel weinig, mij lukt het niet. Ik heb alleen een tester en die gebruik ik nu als conditioner bar, want hij ruikt heerlijk <3 maar als shampoo+conditioner is hij in ieder geval voor mijn haar niet geschikt.

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 12:15

Ik heb gisteren mijn bestelling binnen gekregen. Een cadeaubox met een shampoobar, face wash, stuk zeep en een shower cream voor 17 euro :D

noukso

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 12:21

Hallo, mag ik mij melden? Ik ga aankomende zaterdag voor het eerst naar een lush winkel. We gaan naar Maastricht toe. Hebben jullie een tip wat ik zeker moet proberen? Ik ben benieuwd. Misschien ben ik na zaterdag ook wel een lush fan.

Kiki1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 12:31

Ik heb net mijn pakket uit de uk binnen! Alles was helemaal toppie tot ik onderin kwam :') een van mijn bath bombs was bijna helemaal verpulverd. Maar goed, gebeurd soms als je pakketten uit het buitenland haalt, we hebben hem net in bad gebruikt en hij was nog steeds heerlijk! :)

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 21:06

_karin_ schreef:
Ik vind de avocado co-wash ook niet zo fijn! Mij werd aangeraden om hem fink tussen mijn handen te wrijven en dan in je haar te masseren (zonder de bar dus). Eigenlijk wat jij ook al heb geprobeerd. Sowieso wel mee uitkijken want hij is erg vet dus als je te lang wrijft en te veel op je handen hebt wordt je haar er snel vet van! Geen schuim verwachten, want dat krijg je niet! Of heel weinig, mij lukt het niet. Ik heb alleen een tester en die gebruik ik nu als conditioner bar, want hij ruikt heerlijk <3 maar als shampoo+conditioner is hij in ieder geval voor mijn haar niet geschikt.

Balen, ik hou van schuim op mijn hoofd. Anders voelt het niet schoon...
Ik had idd ook een proefje bij mijn bestelling van laatst zitten. Hij ruikt wel echt verrukkelijk!!

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 23:10

Helemaal mee eens hoor, ik wil ook schuim :D

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 04:24

ik heb nu een aantal dagen de sunny day gebruikt voor mn haar.. vind hem best fijn, maar hij stinkt ontzettend.. word er gewoon misselijk van.. vandaar dat ik nog spay van andrelon gebruik..die ruikt overigens heerlijk!

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 12:07

Ja er zijn een paar producten die niet bij mijn haar in de buurt komen hoor hihi! Daarom zou ik bij Lush nooit iets online bestellen, ik wil echt ruiken voordat ik koop.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 16:09

het scheelt wel op mijn haar, want daar ruik ik het minder en vind ik het niet echt vies. maar zodra ik het er op spray word ik echt misselijk.. de geur is zò overweldigend.

Kiki1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 23:25

Iemand die toevallig weet waar ik de Twilight douche gel kan kopen? Of iemand die het heeft en er vanaf moet? :) Ik ben al een tijdje opzoek maar ik kan hem nergens vinden...

dnieSz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 15:12

Bij de lush kitchen? :D

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 15:14

Ik had bij Angels on bare skin de 9 to 5 als tester erbij gekregen, maar pfff die valt tegen vind ik. Had niet eens het idee dat mijn huid schoon was.

Kiki1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 17:03

dnieSz schreef:
Bij de lush kitchen? :D

Daar is hij alweer helemaal uitverkocht :c