Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hannanas schreef:Ik denk dat zo'n matje dat je beenwond vochtig houd en anti bacterieel is erg goed is voor je been.
Hoe groot is het stuk?
Ik zou het niet laten drogen. Komt de genezing niet ten goede.
Rivano schreef:Misschien zie ik het niet goed, maar op die foto aan de zijkanten van de nietjes, is dat de donorhuid? Wat net op "papier" lijkt zeg maar...
En dat gaan ze dan later weer bijknippen?
Weet je al wat ze gaan doen tijdens de tweede operatie waar ze het over hadden?
_Nelleke_ schreef:Zoals ik al dacht is dit ziekenhuis totaal niet op de hoogte van de laatste ontwikkelingen wat betreft wondverzorging. Een wond aan de lucht laten drogen is iets van 15 jaar geleden, tegenwoordig is het niet meer wenselijk om wonden aan de lucht te laten drogen.
TS, ik zou echt even langs een wondpoli rijden die wel verstand heeft van wonden want dit had al veel eerder veel beter behandeld kunnen worden.
_Nelleke_ schreef:Zoals ik al dacht is dit ziekenhuis totaal niet op de hoogte van de laatste ontwikkelingen wat betreft wondverzorging. Een wond aan de lucht laten drogen is iets van 15 jaar geleden, tegenwoordig is het niet meer wenselijk om wonden aan de lucht te laten drogen.
TS, ik zou echt even langs een wondpoli rijden die wel verstand heeft van wonden want dit had al veel eerder veel beter behandeld kunnen worden.