Ben terug en helaas,wat al zelf al dacht,het is kanker. Ik word binnen 3 weken geopereerd en ze proberen alles weg te halen. Maar het zaait zich niet uit! althans die kans is zeer klein.En dat lucht mij erg op! want daar was ik eigenlijk bang voor.
Daarna volgen er nog 1 of 2 correctie operatie's,om het allemaal weer mooi te maken. Het zit wel gewoon op een hele rotplek,ze moeten goed uitkijken dat ze het oog zelf niet beschadigen.
Het is het plaveiselcelcarcinoom.Alleen heb ik dat voorstadium helemaal niet gehad.Ook andere symptonen kloppen niet,raar hoor.En er staat dat het wél kan uitzaaien? Ik ga maar eens een gesprek vragen met me H.A. want ik snap het niet helemaal meer.
Ik word nét gebeld door het UMC en de operatie staat gepland op 30 Juni in de middag. Ja ik heb het gehad over die groene smurrie,ze zei dat het kwam omdat de onderste traanbuis de troep niet kan afvoeren.Deze traanbuis zit n.l. al dicht door de tumor.Maar ik zei: het komt vanaf de bovenkant áchter het oog vandaan.Toch kwam het door de traanbuis.Nou ja dat zal dan wel zo zijn.