moeder wil (weer eens) niet meewerken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

meisje_

Re: moeder wil (weer eens) niet meewerken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 21:00

ik heb niet het gehele topic teruggelezen vanaf eergisteren, maar komop elke puber van 14 heeft momenten dat hij/zij zij/haar (pleeg)ouders haat. Ik heb ook ruzie gemaakt met mijn ouders toen en achteraf gezien geweten dat ze het toch wel beter wisten. Maar hé dat zijn je leermomenten toch:)

Ts, fijn dat het beter gaat en dat je een leuke opvoering hebt gehad! Misschien heb ik erover heen gelezen maar wat voor een opvoering was het? Waarover ging het?

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 21:04

meisje_ schreef:
ik heb niet het gehele topic teruggelezen vanaf eergisteren, maar komop elke puber van 14 heeft momenten dat hij/zij zij/haar (pleeg)ouders haat. Ik heb ook ruzie gemaakt met mijn ouders toen en achteraf gezien geweten dat ze het toch wel beter wisten. Maar hé dat zijn je leermomenten toch:)

Ts, fijn dat het beter gaat en dat je een leuke opvoering hebt gehad! Misschien heb ik erover heen gelezen maar wat voor een opvoering was het? Waarover ging het?

Euh nee? Echt niet! Ik ben het wel eens ergens niet mee eens maar haten? Echt niet!

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 21:09

De meeste dan....

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 21:12

Ts heeft volgens mij genoeg tips en informatie gekregen, dus ik plaats hier een slotje.